BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Har bim 21/1 kände av riktigt mycket igår i äggstockarna ilade och gjorde ont (inte som mensvärk). Lite molvärk i ryggen som jag inte brukar ha. Mådde illa igår. Hoppas jag inte bara inbillar mig! Ska testa någon dag innan bim med cb early
Ca 1 vecka kvar till bim, är så nervös.. någon mer som väntar på att få testa sig till nästa helg? :)
Har ni några symtom som har bim kring 20 januari??
Hoppar in i tråden jag också. Är ny på FL :)
Jag och min sambo har väl inte riktigt börjat försöka på riktigt, men slutade med piller i november.
Jag är 30 och min sambo 32.
Beräknad ungefärlig BIM kring 22/1 och inbillar mig redan flera symptom.
Jag ska testa nästa vecka, har BIM på fredag. Har dessvärre inga direkta symptom, brukar alltid ha jätteont i brösten efter ägglossning men denna månad knappt öm. Kände en molvärk 5 dagar efter ÄL som ett band som drog längst ner i magen. Så jag kan inte direkt antyda på någon graviditet trots att vi prickade in ägglossning med clearblue test denna månad. Själv då? :)
Har bim 21/1 kände av riktigt mycket igår i äggstockarna ilade och gjorde ont (inte som mensvärk). Lite molvärk i ryggen som jag inte brukar ha. Mådde illa igår. Hoppas jag inte bara inbillar mig! Ska testa någon dag innan bim med cb early
Jag har 7 dagar kvar till bim!
Jag har haft lite olika symptom. Orkeslöshet, pulserande känsla i magen på kvällarna mest och en sjukt svullen mage! Dudå ? :)
Om man tar RFSU testa tidigt på bim borde det väl visa plus om man är gravid? Eller kan man ändå behöva vänta några extradagar? Mitt var negativt igår på bim men fortfarande ingen mens i sikte !
Är på bim+1 idag och ingen mens. Brukar ha rätt kraftig mensvärk men känner ingenting. Svag pulserande känsla i nedre delen av magen och ömma bröst, så man hoppas ju på det bästa. Men testen visar negativt.. Man blir ju så nyfiken om kroppen spelar en ett spratt eller om det faktiskt är något på gång :D
Välkommen, vad spännande. Jag är också 30 och har BIM den 22/1. Har aldrig varit gravid förr. Håller tummarna!
Ser också svagt men köp digitalt för att vara säker :) pirrigt !