• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • emeloi

Jag vill bara ingjuta lite hopp i er, jag hade mens 26/10 och väntade på mensen som vanligt månaden efter.. Men den kom inte.. Testade innan bim, testade efter bim, testade bim +7, bim + 10.. Negativt, helblanka tester och jag trodde hoppet var ute för den gången.. Efter att ha försökt i ett och ett halvt år så var det förväntat.. Men jag testade bim + 14,15.. Och plötsligt var det plus! Är nu i vecka 11+1.. Så tappa inte hoppet direkt.. Det kan vara att du har låga hormonnivåer..

Lycka till allihop och kram!

• Woohooo
    emeloi skrev 2018-01-12 17:22:26 följande:

Jag vill bara ingjuta lite hopp i er, jag hade mens 26/10 och väntade på mensen som vanligt månaden efter.. Men den kom inte.. Testade innan bim, testade efter bim, testade bim +7, bim + 10.. Negativt, helblanka tester och jag trodde hoppet var ute för den gången.. Efter att ha försökt i ett och ett halvt år så var det förväntat.. Men jag testade bim + 14,15.. Och plötsligt var det plus! Är nu i vecka 11+1.. Så tappa inte hoppet direkt.. Det kan vara att du har låga hormonnivåer..

Stort grattis till dig! :)
  • emeloi
    Woohooo skrev 2018-01-12 17:26:11 följande:

Stort grattis till dig! :)

Tack <3
  • imsevims
    emeloi skrev 2018-01-12 17:22:26 följande:

Grattis till graviditeten!

Har du fått gravlängd faställd med vul? Eller hur vet du att du inte blev gravid cykeln efter?
  • Lindsey77
    Liiiinda90 skrev 2018-01-12 10:02:19 följande:

Bim för mig idag , ingen mens och blankt test. Nu är de bara att vänta in mensen och ta nya tag.

Segt att sambon är utomlands nästs ägglossning

Så länge mensen inte kommer finns hoppet kvar. Själv är jag på dag 31 av 30-40 dagar. Ingen mens ännu. Jag fick ett spökstreck på Testlagrets gravtest igår, men idag helt blankt så det var nog inget. Jag har ju aldrig tidigare fått spökstreck på ett enda test, så hoppet tändes. Inte många dagar kvar att testa på nu...
  • emeloi
    imsevims skrev 2018-01-12 17:44:12 följande:

Grattis till graviditeten!

Har du fått gravlängd faställd med vul? Eller hur vet du att du inte blev gravid cykeln efter?

Tack!

Jag har inte gjort något ul ännu, jag har inte haft någon blödning mellan, därför vet jag .. :) jag har haft väldigt regelbunden mens.. Jag plussade sent med min dotter också.
  • 98765

Hoppar också in här! BIM 11/1, då negativt test. Symtomen lyser med sin frånvaro, precis som vid min första graviditet. Brukar ha ordentligt med mensvärk och ömma bröst. Nu har jag bara rikligt med flytningar och mår bättre än vanligt, men otroligt trött. Hoppas på ett pluss om 1 vecka!

• Gabriela11
    MammaMia1012 skrev 2018-01-12 14:17:46 följande:

Trist med mensen håller tummarna för nästa försök! Det finns redan en tråd för Februari

Tack för info! Kommer hit några gånger om dagen o läser. Är nifiken hur gickte för dom andra tjejerna här!
  • Nolix
    98765 skrev 2018-01-12 21:02:21 följande:

Hoppar också in här! BIM 11/1, då negativt test. Symtomen lyser med sin frånvaro, precis som vid min första graviditet. Brukar ha ordentligt med mensvärk och ömma bröst. Nu har jag bara rikligt med flytningar och mår bättre än vanligt, men otroligt trött. Hoppas på ett pluss om 1 vecka!

Har du inga som helst symptom på att du kan vara gravid? Och inte vid första graviditeten heller? Första gången vi försöker nämligen och sambon har inte känt något alls. Har dock bara gått 4 dagar sen insemination, så vet inte om det beror på det. Men är väl kanske inte helt ovanligt heller att man inte känner symptom :)
  • Unknown

Hej tjejer, jag har bim den 18.e, men idag har jag haft sådan mensvärk att jag fick lägga mig på golvet för att inte svimma, från ingenstans och efter det har jag haft en molande värk på höger sida (typ vid äggstocken)och ner över livmodern, mår så illa så att jag inte får i mig någonting idag. Haft lite illamående och sura uppstötningar sedan i förrgår men inte såhär kraftigt.

Inte kan det vara så påtagligt om man är gravid så många dagar innan bim?

Blev nästan orolig av den extrema smärtan jag fick, har två barn sedan tidigare och inte upplevt ett enda symtom innan vecka 5-6 tidigare.

Svar på tråden BIM JANUARI 2018