• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • maria1992
    Imra skrev 2018-01-13 05:40:14 följande:

Oj glömde bilden ;)

Grattis grattis grattis!! <3
  • Imra
    maria1992 skrev 2018-01-13 05:43:53 följande:

Vad hade du för symptom?

Vet inte om det räknas som symptom men låg hemma och Var sjuk igår. Lätt feber, väldigt ont i halsen och allmänt förkyld. Isf halsbrännan som kan vara ett symptom kanske. ;)

Sen mer intensiv molvärk, men jag trodde faktiskt att det bara var mensen. Har blivit lurad av molvärken så många månader. :)
  • maria1992
    Imra skrev 2018-01-13 05:52:51 följande:

Vet inte om det räknas som symptom men låg hemma och Var sjuk igår. Lätt feber, väldigt ont i halsen och allmänt förkyld. Isf halsbrännan som kan vara ett symptom kanske. ;)

Sen mer intensiv molvärk, men jag trodde faktiskt att det bara var mensen. Har blivit lurad av molvärken så många månader. :)

Så spännande! Har hadt lite molnvärk jag med och idag extremt ont i äggstockarna. Hm..trodde mensen kom men bara väääldigt mycket vita flytningar. Bim mellan 15-17... läskigt spännande haha.

Verkligen grattis till dig!!
  • Lilj3

Negativt resultat på digitalt idag trots att jag testade positivt igår med ett annat test. Har tappat hoppet igen :(.

Bim imorgon.

• Imra
    maria1992 skrev 2018-01-13 05:57:38 följande:

Så spännande! Har hadt lite molnvärk jag med och idag extremt ont i äggstockarna. Hm..trodde mensen kom men bara väääldigt mycket vita flytningar. Bim mellan 15-17... läskigt spännande haha.

Verkligen grattis till dig!!

Ja väldigt spännande, nu hoppas man bara att fröt vill stanna där det är! :D

Har också haft lite mensvärk känningar. :) håller tummarna för dig och att du får ett fint plus snart!
  • Lilj3
    Imra skrev 2018-01-13 05:40:14 följande:

Oj glömde bilden ;)

Grattis!
  • Imra
    Lilj3 skrev 2018-01-13 06:55:39 följande:

Grattis!

Tack! :D

Och hoppas du får ditt plus snart också. :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018