BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Vi väntar på att kunna testa nästa helg! Trodde vi hade BIM 23 januari men hade kollat fel, var tydligen 21-22 om det stämmer. Vi kommer iallafall att testa då, eventuellt ta ett test under helgen lite innan för att se. Så svårt att hålla sig och dagarna går så långsamt...man vill ju testa redan nu, haha!
Jahapp och där kom mensen.... :/
Äntligen svart på vitt! Hoppas att detta lilla frö vill stanna kvar.
Haha jo jag vet, har ca 1 vecka kvar till bim och har redan tagit två test då jag har så mycket symtom .. har oregelbunden mens och min äl-tester tog slut så vi myste varje dag i 1 vecka för att inte missa haha .. har så ont i mina bröst och har haft det sedan innan äl... har molvärk och är så otroligt trött o känslig hela tiden.. det konstigaste är nog att mina katter är extremt närgångna och ska helst ligga på min mage, speciellt min gammeltant som nästan aldrig är gosig nu för tiden.. var hon min mamma och hennes hund flög upp och nosa på min mage o la sig i mitt knä så fort jag satte mig i soffan.. normalt så kommer hon aldrig till mig förutom när jag var gravid förra gången. Så jag är nästan 100% säker att jag är gravid. Bara att hoppas att magkänslan stämmer :D
Har du barn sedan tidigare? Upplever du några symtom? :)
Bim +2 och fortfarande ingen mens i sikte..
Inatt vaknade jag av att jag mådde så illa och inte kunde somna om..
Nytt test imorgon och är det också negativt vill jag bara att mensen ska komma! Usch detta var jobbigare än jag trodde.. :(
Bim +2 och fortfarande ingen mens i sikte..
Inatt vaknade jag av att jag mådde så illa och inte kunde somna om..
Nytt test imorgon och är det också negativt vill jag bara att mensen ska komma! Usch detta var jobbigare än jag trodde.. :(
Drömde att jag fick mens inatt och imorse var det några pyttesmå blodstrimmor på pappret och därefter minimalt med rosa. Nu är det ingenting längre. BIM-1. Blä. Jag gillar inte ovisshet på detta vis. Rejäl mens eller inget är bättre! Brukar alltid blöda hyfsat mycket på en gång vid mens och vi hade sex igår, så det kan ju påverka. Fast min kropp har nog blivit helt knäpp efter missfallet i november. Men jag har nog gett upp hoppet om denna månad ändå och hoppas att mensen kommer igång ordentligt snart.
Hänger kvar en stund och väntar in mensen bara!
Grattis till alla plus! <3
Äntligen svart på vitt! Hoppas att detta lilla frö vill stanna kvar.