• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lilj3

BIM-lista

11/1 stragge + 98765

12/1 Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + LillaMy08

14/1 Lilj3

15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life

16/1 Tiffany

17/1 maria1992

18/1 Feliziah + Unknown

19/1 ampjot + stoppsign + Laes90

20/1 levisen + sofiaaa91

21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho + Pasgetti

22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims + Anonym1891

23/1 Nolix

25/1 A1610

27/1 Alyina88

29/1 Alltidvi + Baraentilligen

29-30/1 carnations

31/1 Anonym (newbie)

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)

Plus-lista

4/1 Annso123 (BIM 1/1)

4/1 ankmamma (BIM 2/1)

4/1 Matildaa1234 (BIM 2/1)

4/1 FörkenFiaLotta (BIM 3/1)

4/1 Divana87 (BIM 7/1)

5/1 Mawie (BIM 3/1)

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)

8/1 boggielo (BIM 9/1)

8/1 qismet (BIM 11/1)

10/1 josgos (BIM 12/1)

11/1 Hellan (BIM7/1)

13/1 Imra (BIM 13/1)

13/1 Woohooo (BIM 13/1)

14/1 Lilj3 (BIM 14/1)

(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)

• Lilj3
    Imra skrev 2018-01-14 09:24:07 följande:

Stort grattis! :D <3

Tack <3 Svårt att fatta. Trodde det var kört förra söndagen när jag började blöda. Inser nu att det antagligen var då ägget började fästa.
  • Imra
    Woohooo skrev 2018-01-13 23:25:16 följande:

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

Gjorde precis ett test till, och det ett streck igen! Ett svagt, ja, men det går inte att förneka eller ta för ett spökstreck. Det var (enligt mig) aningen starkare än det jag gjorde imorse, trots att detta nu var kvällsurin.

Jag la till mig själv i listan ovan, och jag kan inte fatta det själv. Jag kommer få barn lagom till mig egen födelsedag i slutet av september. Det känns helt magiskt! <3

Stort stort grattis! :D<3 och lycka till!

Vi har väldigt svårt att förstå att det faktiskt är sant för vår del! :D så glad!
  • LillaMy08
    Lottch3n skrev 2018-01-14 08:52:26 följande:

Bim +2 och fortfarande ingen mens i sikte..

Inatt vaknade jag av att jag mådde så illa och inte kunde somna om..

Nytt test imorgon och är det också negativt vill jag bara att mensen ska komma! Usch detta var jobbigare än jag trodde.. :(

Samma här, bim+2 och ingen mens. Tog ett test idag på morgonen som var negativt. Då kan mensen lika gärna få komma så vi kan göra ett nytt försök!
  • LunaLo
    maria1992 skrev 2018-01-14 04:06:13 följande:

Jahapp och där kom mensen.... :/

Vad tråkigt :/ För mig med, haft spottings i två dagar men idag sjönk tempen och det känns som om den kommer igång ordentligt nu. Hoppa med i februari-tråden. Nästa månad är det vår tur! :)
  • maria1992
    LunaLo skrev 2018-01-14 09:47:58 följande:

Vad tråkigt :/ För mig med, haft spottings i två dagar men idag sjönk tempen och det känns som om den kommer igång ordentligt nu. Hoppa med i februari-tråden. Nästa månad är det vår tur! :)

Så tråkigt! Min mens är som din, jääättesparsam.. mest brun/ljusrosa. Inget färskt blod. Vaf beror de på? Är de mens eller ej? Jag har ej tempat så vet ej :/
  • Airmos
    Lilj3 skrev 2018-01-14 06:42:48 följande:

Äntligen svart på vitt! Hoppas att detta lilla frö vill stanna kvar.

Grattiiiis !!!! :) <3
  • imsevims
    Ronjaelley skrev 2018-01-14 02:41:28 följande:

Haha jo jag vet, har ca 1 vecka kvar till bim och har redan tagit två test då jag har så mycket symtom .. har oregelbunden mens och min äl-tester tog slut så vi myste varje dag i 1 vecka för att inte missa haha .. har så ont i mina bröst och har haft det sedan innan äl... har molvärk och är så otroligt trött o känslig hela tiden.. det konstigaste är nog att mina katter är extremt närgångna och ska helst ligga på min mage, speciellt min gammeltant som nästan aldrig är gosig nu för tiden.. var hon min mamma och hennes hund flög upp och nosa på min mage o la sig i mitt knä så fort jag satte mig i soffan.. normalt så kommer hon aldrig till mig förutom när jag var gravid förra gången. Så jag är nästan 100% säker att jag är gravid. Bara att hoppas att magkänslan stämmer :D

Har du barn sedan tidigare? Upplever du några symtom? :)

Tycker det är så coolt det där med att djuren känner på sig när man är gravid! Vår gammelkatt (som tyvärr inte finns mer :( ) var en väldigt bestämd dam som aldrig kom och kelade eller ville ligga i knät. Förutom de gånger jag var gravid! Då kom hon och la sig på min mage och var helt till sig. Sen så fort bebisen var född så gick hon tillbaka till att vara världens mest osociala katt. Så himla märkligt.

Håller tummarna att djuren i din närhet har rätt!
  • LunaLo
    maria1992 skrev 2018-01-14 09:51:30 följande:
    Så tråkigt! Min mens är som din, jääättesparsam.. mest brun/ljusrosa. Inget färskt blod. Vaf beror de på? Är de mens eller ej? Jag har ej tempat så vet ej :/
    Jag vet inte riktigt vad det beror på, dom senaste månaderna har jag haft så här med spottings några dagar innan mensen kommer igång, hoppas progesteronkrämen ska lösa detta till nästa cykel :) 
  • Nolix
    Ronjaelley skrev 2018-01-14 02:41:28 följande:

Haha jo jag vet, har ca 1 vecka kvar till bim och har redan tagit två test då jag har så mycket symtom .. har oregelbunden mens och min äl-tester tog slut så vi myste varje dag i 1 vecka för att inte missa haha .. har så ont i mina bröst och har haft det sedan innan äl... har molvärk och är så otroligt trött o känslig hela tiden.. det konstigaste är nog att mina katter är extremt närgångna och ska helst ligga på min mage, speciellt min gammeltant som nästan aldrig är gosig nu för tiden.. var hon min mamma och hennes hund flög upp och nosa på min mage o la sig i mitt knä så fort jag satte mig i soffan.. normalt så kommer hon aldrig till mig förutom när jag var gravid förra gången. Så jag är nästan 100% säker att jag är gravid. Bara att hoppas att magkänslan stämmer :D

Har du barn sedan tidigare? Upplever du några symtom? :)

Såg du något på testen eller var det helt blankt? Vi har inga barn sen tidigare och det här är första försöker så vi förväntar oss väl inte direkt att det ska bli något. Självklart blir man väl besviken om man inte plussar men samtidigt inte så förvånad kanske. Det är bara att försöka igen! Jag är faktiskt den blivande pappan, men jag verkar smälta in bra här Jag känner mig bara så nyfiken på allt och har längtat länge efter det här då min flickvän är några år yngre och inte känt sig riktigt redo tidigare. Jag är väl kanske vad hon skulle kalla överengagerad, haha. Fram tills idag har hon inte känt något men nu mår lite ill, bara ena bröstet gör lite ont och hon har ont i magen. Hon har däremot varit väldigt gasig i magen och jag har fått byta rum då, vet inte om det beror på eventuell graviditet? Sen har hon börjat tycka att jag luktar konstigt, eller inte lika gott, haha!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018