BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Tack snälla för svar :) Kanske svårt att se och säga.. men tror du att det är någon dag bort? Jag ska ta ett test till i morgon bitti. Blir linjerna lika starka till slut? :)
Känns som att jag måste hoppa på februaritråden istället. Har BIM-1 men tog CB early som visade negativt. Vad heter februari-tråden? Hittar ingen när jag söker på familjeliv..
Känns som att jag måste hoppa på februaritråden istället. Har BIM-1 men tog CB early som visade negativt. Vad heter februari-tråden? Hittar ingen när jag söker på familjeliv..
Hej! Har varit inne och följt men skrivit tills nu. Jag är snart 25 år och försöker bli gravid med min sambo som är 27 år. Jag slutade med p-piller i mitten på november, fick mens 12e december. Runt jul fick jag väldigt dålig hy i några dagar (vilket jag aldrig har haft), lite molande värk men inget mer än så. Tänkte att jag kanske hade ägglossning och myste extra mycket den perioden.. Har fått mer eller mindre negativt på alla äl-test. Haft två olika appar men började med NC får några dagar sedan. Enligt den och Flo så är jag ca +4-5 BIM. De dagar jag mätt temp med NC så har den i princip varje dag successivt ökat. Ingen mens och inga symtom till mens. Negativt gravtest i fredags. Svårt när man inte kan sin cykel och är otålig :) hoppas såklart, men känns inte riktigt så!
BIM-lista
11/1 stragge + 98765
12/1 Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + LillaMy08
14/1 Lilj3
15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life
16/1 Tiffany
17/1 maria1992
18/1 Feliziah + Unknown
19/1 ampjot + stoppsign + Laes90
20/1 levisen + sofiaaa91
21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho + Pasgetti
22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims + Anonym1891
23/1 Nolix
25/1 A1610
27/1 Alyina88
29/1 Alltidvi + Baraentilligen
29-30/1 carnations + SugarSugar
31/1 Anonym (newbie)
?? Loouiiisee (osäker på när BIM är)
Plus-lista
4/1 Annso123 (BIM 1/1)
4/1 ankmamma (BIM 2/1)
4/1 Matildaa1234 (BIM 2/1)
4/1 FörkenFiaLotta (BIM 3/1)
4/1 Divana87 (BIM 7/1)
5/1 Mawie (BIM 3/1)
6/1 Fialooop (BIM 3-5/1)
8/1 boggielo (BIM 9/1)
8/1 qismet (BIM 11/1)
10/1 josgos (BIM 12/1)
11/1 Hellan (BIM7/1)
13/1 Imra (BIM 13/1)
13/1 Woohooo (BIM 13/1)
14/1 Lilj3 (BIM 14/1)
(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)
BIM idag... tog ett test men det var negativt. Väldigt orolig, hade sex då jag tror att min ägglossning är. Någon dag efter fick jag en blödning och är nu orolig att det var ett MF. har tidigare gjort en abort så är nu orolig att jag blivit steril..
BIM idag... tog ett test men det var negativt. Väldigt orolig, hade sex då jag tror att min ägglossning är. Någon dag efter fick jag en blödning och är nu orolig att det var ett MF. har tidigare gjort en abort så är nu orolig att jag blivit steril..
Tror absolut inte risken är stor att bli steril av abort. Förstår din oro har själv tänkt tanken (gjorde abort 6år sen). Om du fick MF kan du iaf bli gravid <3 Avvakta lite och se om mens kommer eller ta nytt test. Det ordnar sig:)