• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Sunshine4life

Känns som att jag måste hoppa på februaritråden istället. Har BIM-1 men tog CB early som visade negativt. Vad heter februari-tråden? Hittar ingen när jag söker på familjeliv..

• Sunshine4life
    Nolix skrev 2018-01-14 12:13:32 följande:

Såg du något på testen eller var det helt blankt? Vi har inga barn sen tidigare och det här är första försöker så vi förväntar oss väl inte direkt att det ska bli något. Självklart blir man väl besviken om man inte plussar men samtidigt inte så förvånad kanske. Det är bara att försöka igen! Jag är faktiskt den blivande pappan, men jag verkar smälta in bra här Jag känner mig bara så nyfiken på allt och har längtat länge efter det här då min flickvän är några år yngre och inte känt sig riktigt redo tidigare. Jag är väl kanske vad hon skulle kalla överengagerad, haha. Fram tills idag har hon inte känt något men nu mår lite ill, bara ena bröstet gör lite ont och hon har ont i magen. Hon har däremot varit väldigt gasig i magen och jag har fått byta rum då, vet inte om det beror på eventuell graviditet? Sen har hon börjat tycka att jag luktar konstigt, eller inte lika gott, haha!

Mysigt med en kille som är så nyfiken och engagerad i försöken. Lycka till! <3
  • Miniloka

Jag har fått två positiva ägglossningstest den här månaden, så har ingen aning om när jag ska ha mens.

Positivt ägglossningstest 1/1 & 12/1

Har inte haft ägglossning på säkert 6 månader och har väldigt oregelbunden mens. Så hoppas hoppas att det tar sig!

• Airmos
    98765 skrev 2018-01-12 23:24:26 följande:
    Nej inga symtom vid första. Jag gick länge och väntade på att symtomen för att mens skulle komma, har besvär med kraftig mensvärk i upp till en vecka innan mens, men det uteblev liksom mensen. Tänker att det skulle kunna vara samma nu. Har inga symtom alls, förutom att jag mår ovanligt bra för att ha gått två dagar över beräknad mens. Ingen mens och inga tecken på att mensen skulle vara på väg. Det återstår att se. Den kan ju bara vara sen också!
    Hej, hur har det gått för dig? Nyfiken :)
  • Airmos
    Miniloka skrev 2018-01-14 12:23:12 följande:

Jag har fått två positiva ägglossningstest den här månaden, så har ingen aning om när jag ska ha mens.

Positivt ägglossningstest 1/1 & 12/1

Har inte haft ägglossning på säkert 6 månader och har väldigt oregelbunden mens. Så hoppas hoppas att det tar sig!

Spännande, lycka till!:D
  • LunaLo
    Sunshine4life skrev 2018-01-14 12:20:06 följande:

Känns som att jag måste hoppa på februaritråden istället. Har BIM-1 men tog CB early som visade negativt. Vad heter februari-tråden? Hittar ingen när jag söker på familjeliv..

Vad tråkigt, välkommen till februari-tråden. Jag hade också svårt att hitta den, heter bara BIM Februari.
    www.familjeliv.se/forum/thread/78355784-bim-februari 
  • norrland91
    maria1992 skrev 2018-01-14 04:06:13 följande:

Jahapp och där kom mensen.... :/

Förstår känslan :( Vi kämpar vidare <3
  • norrland91
    Lilj3 skrev 2018-01-14 06:42:48 följande:

Äntligen svart på vitt! Hoppas att detta lilla frö vill stanna kvar.

Åh fantastiskt !!! Grattis!!!
  • Woohooo
    Imra skrev 2018-01-14 09:28:13 följande:
    Stort stort grattis! :D<3 och lycka till!

Vi har väldigt svårt att förstå att det faktiskt är sant för vår del! :D så glad!
    Tack fina du, och DETSAMMA! <3
  • Baraentilligen

Åh så många plus i tråden! Grattis!!

Själv borde jag ha äl idag men har ätit antiinflammatorisk värkmedicin i några dagar för en inflammation och först nu läser jag att det kan fördröja eller hindre äl... Så det känns ganska kört nu. Tempar så ska se om det kommer någon höjning men känns inte särskilt lovande :( Så trist att man ska behöva hoppa över en månad på grund av detta... Har dessutom en ganska lång cykel så måste vänta ännu längre på grund av det. Suck.

Svar på tråden BIM JANUARI 2018