• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • lillahjärtat89

Jag har troligtvis BIM mellan imorgon och den 18:e, mensen har vart skum på senaste så har ibland varit 28 dar cykel och ibland 30.. så vet inte riktigt när jag ska testa eller när den är sen isåfall, lite jobbigt! Känner inga förhoppningar men har haft lite ont i brösten och lite mensvärkskänningar. För några dagar sen lixom ?knäppte? det till mot äggstocken. Min hy är också mycket bättre: så har den blivit varje gång jag blivit gravid och oftast så jag märkt att jag varit gravid tidigare då hyn annars är kaos innan mens. Men då jag har 3 mf/ma bakom mig har jag typ noll förhoppningar som sagt......! :/ hoppas verkligen på fjärde gången gilt!

• imsevims

När man desperat letar symptom;

- Gud vad ont jag har i ena bröstvårtan! Kan det vara ett gravtecken?! Lyfter på tröjan och inser att det ömma kommer från ett jack i bröstvårtan orsakad av ammande vampyr.

- Hm, tycker jag börjar må lite illa! Kan det vara ett gravtecken?! 2 timmar senare, vaknar av att det samsovande barnet kräks ner hela sängen. Magsjuka is in da house! :O

Nä, jag är nog lika ogravid denna månaden som förra. Men hann ju få upp hoppet några minuter i alla fall ;) haha.

• carnations
    imsevims skrev 2018-01-15 08:47:22 följande:

- Gud vad ont jag har i ena bröstvårtan! Kan det vara ett gravtecken?! Lyfter på tröjan och inser att det ömma kommer från ett jack i bröstvårtan orsakad av ammande vampyr.

- Hm, tycker jag börjar må lite illa! Kan det vara ett gravtecken?! 2 timmar senare, vaknar av att det samsovande barnet kräks ner hela sängen. Magsjuka is in da house! :O

Nä, jag är nog lika ogravid denna månaden som förra. Men hann ju få upp hoppet några minuter i alla fall ;) haha.

Haha känner igen mig så mycket. Hade ÄL i lördags och letar redan symptom fast jag vet att det är på tok för tidigt.
  • Mawie
    imsevims skrev 2018-01-15 08:47:22 följande:

Mina första symptom var fismagen!

Sambon visste direkt att ja va gravid, galet frusen och trött och ömma tuttar!
  • A1610

Hej!

Jag fick just rosa på pappret efter att kissat. Är på ÄL + 4. Kan det vara en nidblödning, någon som har erfarenhet av det? Eller är det för tidigt för nid? Har aldrig haft så innan. Inga problem med spottings....

• LillaMy08

Bim+3 idag. Men har fått mörkbruna flytningar igår och idag, är fundersam om det kan vara mensen?! Men jag brukar ha ganska riklig mens och kraftig mensvärk. Känner ingenting nu, hade ömma bröst på bim och bim+1. Tog test igår och det visar negativt. Blir ju galen :D Borde jag räkna det här som mensen och kanske hoppa in i februaritråden även fast det bara är mörkbruna flytningar?

• SofiaS95

Har ägglossning denna vecka....Funderar om någon av er vet nått man kan göra för att få ägglossningssekret? Har aldrig haft det och börjar fundera om det är en orsak till att vi inte lyckats ännu. Får mera flytningar vid ÄL men de är rätt tjocka.

• Airmos
    A1610 skrev 2018-01-15 12:10:20 följande:

Hej!

Jag fick just rosa på pappret efter att kissat. Är på ÄL + 4. Kan det vara en nidblödning, någon som har erfarenhet av det? Eller är det för tidigt för nid? Har aldrig haft så innan. Inga problem med spottings....

Hej! Hände mig med denna månad runt ÄL. Har aldrig hänt mig innan heller. Läste att det kan ske när ägget lossnar, osäker på om det ev är för tidigt för att vara en nidblödning? Har du några andra symtom?
  • A1610
    Airmos skrev 2018-01-15 12:30:12 följande:

Hej! Hände mig med denna månad runt ÄL. Har aldrig hänt mig innan heller. Läste att det kan ske när ägget lossnar, osäker på om det ev är för tidigt för att vara en nidblödning? Har du några andra symtom?

Alltså jag har använt älstickor i 9 mån och det har vart regelbundet med ÄL så därför hoppade vi de denna gång.Skulle bli chockad om ÄL är nu då jag i början av förra veckan fick mycket halt glansigt sekret och på lördagen var jag torrare igen och flytningarna vart mer grumliga/vitare i färgen, så tänkte att ÄL var över då på fre/lör.

Håller med om att en nidblödning känns för tidigt. Annars har jag idag ömhet/mol som innan mens eller ÄL.

Så antingen är min ÄL 5 dagar senare just när vi skippar stickorna eller så är det kanske sköra slemhinnor. Har aldrig fått så. Jobbigt när allt är så tvetydigt och man hoppas så.
  • Liiiinda90

Nu kom äntligen mensen nästa planerade ägglossning är runt den 30/1 , dock är gubben utomlands då och kommer hem 3/2 :/

Svar på tråden BIM JANUARI 2018