• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lillabjörn84

Hej hej! BIM imorgon! Olidligt väntande. Försökte kopier listan men gick inte ???? någon som vill lägga till mig? Tack ??

• Lindsey77
    Loouiiisee skrev 2018-01-14 15:50:44 följande:

Dag 37(!) Ingen mens och inget plus. Men vi har kört på så vi kan hoppas det tagit sig ändå på något vänster. Dock har jag som mensvärk idag, så kanske mensen är på g. Sist jag var gravid 2014 plussade jag på dag 47. Jag har lång och oregelbunden menscykel så det är alltid ett litet mysterium haha... Men kommer mensen har jag laddat upp med så mycket äl-test nu. Grattis till alla som plussat! Håller också såklart tummarna för oss andra med.

Visst är det seeegt! Jag är på dag 33, samma här, ingen mens och inget plus. Min cykel är 35-40 dagar i snitt.

Blir lång väntan med lång cykel...
  • Tildurrr

Ska testa med digitalt test imorn eller tisdag, trots att jag fått positivt på 5 stickor så är jag sååå nervös att det ska vara negativt, hur klarar man av all denna oron/ovvisheten?? Haft molvärk i magen i princip sen i äl men starkare sen i torsdags (BIM 16/1), så tog test torsdagkväll för att se om det va mensvärk kanske, men det va då positivt på 2 test. Och som sagt så är jag ändå rädd nu att molvärken ska bero på att det är mens på gång..

• FyraVillBliFem

Hej! Hakar också på här. Tvåbarnsmamma som startat bebisverkstan denna månad. BIM den 24/1. Håller tummarna o hoppas på första försöket.

• FyraVillBliFem

Grattis till graviditeten Tildurrr! Molande värk är helt normalt då livmodern växer och förbereder sig för att ta hand om ett liv i 9 månader.

• tossaliten
    Har BIM om 3 dagar men är helt övertygad om att det inte tagit sig av flera orsaker, men får väl vänta ut tiden ändå...:( jobbigt väntande...
  • Nilee84
    Miniloka skrev 2018-01-14 12:23:12 följande:

Jag har fått två positiva ägglossningstest den här månaden, så har ingen aning om när jag ska ha mens.

Positivt ägglossningstest 1/1 & 12/1

Har inte haft ägglossning på säkert 6 månader och har väldigt oregelbunden mens. Så hoppas hoppas att det tar sig!

Jag har PCO och utsöndrar därför LH utan att ägget släpper, därför kan jag inte lita på ÄL-tester utan kompletterar med att tempa. Och glesa ÄL är en del av det hela... Lät lite likt som du beskrev.
  • Pasgetti
    ampjot skrev 2018-01-14 18:51:07 följande:

När har du tänkt testa? :) Ser vi har samma datum. Jag har dock inga symptom alla förutom ?träningsvärk? i brösten. Får se om man håller ut tills BIM.

Jag kommer nog inte kunna hålla mig till BIM, har dessutom en hel hög med extra känsliga test hemma hihi. Så börjar nog testa på onsdag :) Ang symptom så kände jag mig rätt illamående både igår och idag, innan jag skulle äta middag/frukost. Men så fort jag börjat äta har illamåendet försvunnit. Brukar inte känna så annars :)
  • Lottch3n

Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..

• josgos
    Lottch3n skrev 2018-01-15 07:40:04 följande:

Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..

Du kanske helt enkelt har lägre hormonnivåer nu än med dottern? Tänkte på det som skrivits ovan, någon som plussade BIM+11! Håller fortfarande tummarna!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018