BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej hej! BIM imorgon! Olidligt väntande. Försökte kopier listan men gick inte ???? någon som vill lägga till mig? Tack ??
Dag 37(!) Ingen mens och inget plus. Men vi har kört på så vi kan hoppas det tagit sig ändå på något vänster. Dock har jag som mensvärk idag, så kanske mensen är på g. Sist jag var gravid 2014 plussade jag på dag 47. Jag har lång och oregelbunden menscykel så det är alltid ett litet mysterium haha... Men kommer mensen har jag laddat upp med så mycket äl-test nu. Grattis till alla som plussat! Håller också såklart tummarna för oss andra med.
Ska testa med digitalt test imorn eller tisdag, trots att jag fått positivt på 5 stickor så är jag sååå nervös att det ska vara negativt, hur klarar man av all denna oron/ovvisheten?? Haft molvärk i magen i princip sen i äl men starkare sen i torsdags (BIM 16/1), så tog test torsdagkväll för att se om det va mensvärk kanske, men det va då positivt på 2 test. Och som sagt så är jag ändå rädd nu att molvärken ska bero på att det är mens på gång..
Hej! Hakar också på här. Tvåbarnsmamma som startat bebisverkstan denna månad. BIM den 24/1. Håller tummarna o hoppas på första försöket.
Grattis till graviditeten Tildurrr! Molande värk är helt normalt då livmodern växer och förbereder sig för att ta hand om ett liv i 9 månader.
Jag har fått två positiva ägglossningstest den här månaden, så har ingen aning om när jag ska ha mens.
Positivt ägglossningstest 1/1 & 12/1
Har inte haft ägglossning på säkert 6 månader och har väldigt oregelbunden mens. Så hoppas hoppas att det tar sig!
När har du tänkt testa? :) Ser vi har samma datum. Jag har dock inga symptom alla förutom ?träningsvärk? i brösten. Får se om man håller ut tills BIM.
Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..
Bim+3 och fortfarande ingen mens och negativt test även imorse... :( Det känns kört :( såhär sent plussade jag inte med dottern..