Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Tack fina du! <3 Håller tummarna för dig också!
Hur ligger du till nu? <3
Det låter ju onekligen som det kan vara ett gott omen
Meeen, det kan ju också vara så att du inte får ägglossning då pga redan gravid
Tack för peppen! Magkänslan säger dock det blir att försöka i februari igen...
När har/hade du ÄL/BIM?
Kanske det är något mystiskt med äl+7 för jag känner också att det inte blev något denna månad... har en cykel på runt 33 dagar så får vänta ganska länge på nästa äl sen. I slutet av februari blir det. På ett sätt är det konstigt att känna sig ute redan fastän ägget kanske inte fäst ännu. Men det här är nu vad magkänslan säger idag.
Kanske det är något mystiskt med äl+7 för jag känner också att det inte blev något denna månad... har en cykel på runt 33 dagar så får vänta ganska länge på nästa äl sen. I slutet av februari blir det. På ett sätt är det konstigt att känna sig ute redan fastän ägget kanske inte fäst ännu. Men det här är nu vad magkänslan säger idag.
Är på ÄL+10
BIM imorgon. Idag känner jag tyvärr av lite molande i magen så kommer säkert som vanligt i morgon.
Håller tummarna.???? Tog mitt plus i lördags, men det var riktigt svagt ett early 6 dagar innan bim möter 10 hcg sen prova jag ett som mätte 25 hcg , så då kunde man ju se att hcg i kroppen är över 25 iaf/ fast att det bara är vecka 3 4 på mig graviditet räknat 4+6 idag...
Är på ÄL+10
BIM imorgon. Idag känner jag tyvärr av lite molande i magen så kommer säkert som vanligt i morgon.
Är på ÄL+10
Sekretmetoden är bra
(tummen upp) billingsmetoden