• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Charlizee
    Maline91 skrev 2018-01-23 18:59:00 följande:

Nehe. Spotting nu ikväll. Fy vad tråkigt. :(

Nej vad tråkigt! Här kommer mensen närsom helst känns det som förstår inte varför lilla trean ska ta sån tid att få till... bara ladda om och satsa på februari<3
  • Lottch3n
    Charlizee skrev 2018-01-22 20:22:34 följande:

ÄL+7 idag... tycker mig mest ha pms symptom. Nästa ÄL har vi runt alla hjärtans dag och vår 9-årsdag så hoppas det bringar lite tur

Åh spännande. Håller tummarna för att det inte är pms symtom utan symtom på en graviditet :)

Jag har sån konstig värk till höger i nedre delen av magen, precis som vid äl, men hade sista mensdagen i fredags. Vad är detta? :/
  • Lottch3n

Var tvungen att ta ett äl-test förut, eftersom jag känner som jag gör. Lite skumt att få ett sånt utslag på cd8, har aldrig fått det innan :/

• Liten 2018

Behöver hjälp :)

Min ÄL sticka markerad snabbt å starkt idag. Är det ÄL nu? Har haft stegring hela tiden och ÄL trodde jag var 22 januari :p

Vad tror ni?
  • Liten 2018
    Lottch3n skrev 2018-01-24 13:09:01 följande:

Var tvungen att ta ett äl-test förut, eftersom jag känner som jag gör. Lite skumt att få ett sånt utslag på cd8, har aldrig fått det innan :/

Testa närmare BIM med ett testa tidigt grav test. Känns lurigt å testa med ÄL stickor mittemellan perioderna..... Hoppas du får positivt svar sen
  • Lottch3n
    Liten 2018 skrev 2018-01-24 13:38:52 följande:

Testa närmare BIM med ett testa tidigt grav test. Känns lurigt å testa med ÄL stickor mittemellan perioderna..... Hoppas du får positivt svar sen

Nej asså jag tror inte jag är gravid utan jag är mer fundersam på om äl kommer tidigare än vad jag trott.. hade beräknat äl till 30-31/1, på cd 14-15.. aldrig fått sånt här utslag så tidigt på äl-test.
  • Lottch3n
    Liten 2018 skrev 2018-01-24 13:35:17 följande:

Behöver hjälp :)

Min ÄL sticka markerad snabbt å starkt idag. Är det ÄL nu? Har haft stegring hela tiden och ÄL trodde jag var 22 januari :p

Vad tror ni?

Jag skulle tolka det som ÄL :)
  • Baraentilligen

Äl+8 och eventuell nid-blödning! Iiiih!!! :D Hur ska jag kunna vänta två veckor med att testa, som jag hade tänkt från början... Har lite kramp också. Brukar varken ha det ellerhär blödning innan äl+10/12 någonting. Dessutom var det bara en liten blodstrimma och sen inget mer. Verkar inte vara mens på gång en vecka för tidigt åtminstone. Åååh vad jobbigt med denna väntan! Nu kommer jag inte kunna tänka på någonting annat de kommande dagarna!

• TouchOfRed
    Baraentilligen skrev 2018-01-24 15:37:45 följande:

Äl+8 och eventuell nid-blödning! Iiiih!!! :D Hur ska jag kunna vänta två veckor med att testa, som jag hade tänkt från början... Har lite kramp också. Brukar varken ha det ellerhär blödning innan äl+10/12 någonting. Dessutom var det bara en liten blodstrimma och sen inget mer. Verkar inte vara mens på gång en vecka för tidigt åtminstone. Åååh vad jobbigt med denna väntan! Nu kommer jag inte kunna tänka på någonting annat de kommande dagarna!

Ååå vad spännande!! :D
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018