Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Kan någon hjälpa mig förklara detta med äl och test?
Jag tog ju ett igår kväll som var positivt, och tänkte väl att det skulle vara svagt idag, men det var ÄNNU starkare nu för drygt en timma sedan :/
Igår när jag la in positivt äl-test i appen gjorde den beräkningen att äl skulle vara idag, men nu när jag la in idag igen så ändrade den ju till imorgon :/
I november fick jag positivt äl-test ena dagen och dagen därpå var det svagt igen, så ganska lätt att räkna ut när äl var. Men detta gör mig lite knäpp ;/ Någon som kan förklara? :)
Hej allihopa, jag är gärna med i tråden. Första seriösa försöket denna månad till att försöka skaffa syskon till dottern.
Jag är på cd 25 idag, men då jag har en väldigt oregelbunden cykel numera så vet jag inte var i cykeln jag befinner mig. Det kan ju vara BIM om några dagar liksom ÄL nu. Så frustrerande att inte ens ha lite koll som innan. Frågan är om man ska satsa på temp, monitor eller äl-test om det inre blir något denna månad? Någon med erfarenhet?
Öppen fråga:
Kan man ha Nid-blödning 11 dagar efter ÄL?
Fick en slemmig, genomskinlig rosa/brun flytning idag, bara yttepytte när jag torkade mig.
Har aldrig haft Nidis förut men kan detta vara det?
Öppen fråga:
Kan man ha Nid-blödning 11 dagar efter ÄL?
Fick en slemmig, genomskinlig rosa/brun flytning idag, bara yttepytte när jag torkade mig.
Har aldrig haft Nidis förut men kan detta vara det?
"Det vanligaste är att nidblödningen uppstår cirka 7-14 dagar efter ägglossning. Du kan samtidigt känns en mensliknande smärta. Det är inte heller något konstigt, det är din livmoder som växer."
barntotal.se/gravid-3/graviditetsbesvr/noedbloedning-bloedning-under-tidig-graviditet
Det kan absolut vara en nidblödning om man ska tro denna och andra sidor med information om detta. Jag har dock aldrig haft detta själv heller.
Hmm, låter ju som precis det jag önskar har hänt mig.
Idag har det kommit lite lite till, har en binda på för att hålla koll.
Kan ibland ha såhär strax innan mens så det är ju troligtvis det men man vet ju aldrig. Känner mig inte ett dugg gravid egentligen.
Vi får se hur det artar sig dem närmsta dagarna!
Hejsan allihopa!
Längesen jag var inne och läste här. Gick inte vägen sist (första äl efter missfall). Men nu har jag äl inom en vecka här så börjar med äl-test idag samt att jag tempar! Satsar på att sexa när jag får stegring. Vill inte att sexet ska bli ett ?måste? varannan dag utan att det blir riktig njutning när den väl sker ;) haha!
Har BIM 18/2.
Hur går det för er andra? När har ni bim i februari?
Hmm, låter ju som precis det jag önskar har hänt mig.
Idag har det kommit lite lite till, har en binda på för att hålla koll.
Kan ibland ha såhär strax innan mens så det är ju troligtvis det men man vet ju aldrig. Känner mig inte ett dugg gravid egentligen.
Vi får se hur det artar sig dem närmsta dagarna!
Hejsan allihopa!
Längesen jag var inne och läste här. Gick inte vägen sist (första äl efter missfall). Men nu har jag äl inom en vecka här så börjar med äl-test idag samt att jag tempar! Satsar på att sexa när jag får stegring. Vill inte att sexet ska bli ett ?måste? varannan dag utan att det blir riktig njutning när den väl sker ;) haha!
Har BIM 18/2.
Hur har det gått, början på mensen eller tog det slut? vad tråkigt med missfall , hade du kommit långt i graviditeten?
Hoppas att du får ditt efterlängtade plus snart igen
Jag vet inte när jag har BIM, då jag tyvärr har väldigt oregelbunden cykel just nu
Hejsan allihopa!
Har BIM 18/2.