Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej, vet inte om det sitter någon men erfarenhet som kan ge klarhet i tankarna.
Jag fick ju igår på, vad jag tror bör vara, ÄL +4 rosa/aprikosfärgat på papper när jag torkade mig. Detta i komb med mensvärk hela dagen som dagen mensen kommer/kommit. Det rosa blev mer på kvällen och även nu på morgon blev det rosa, men nu var det klart blod. Illrött mensblod på pappret. Som när man torkat sig och tänker nu kom mensen. Fattar inget.
Ni som fått ägglossningsblödningar- blir det mer och mer och sen klart blod??
Mensen är ju för tidig- 9 dagar kvar???
Missfall??? Men så tidigt
Eller nid? Men återigen...så tidigt??
Nån som vill hjälpa mig fundera. Känner mig helt matt.
Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..
Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?
Skönt med semester och lite omväxling!! Hoppas ni får det härligt:)
Vi bokade resa till Cypern igår, åker i april. Svindlande att tänka att det kanske är vår sista utlandssemester som 4:)
Om jag var du skulle jag ringa gyn om mensen inte kommer under veckan och testet inte blir positivt. Men visst hade du också tidigt missfall i december, eller missminner jag mig? Mensen kan ju förskjutas med 1-2 veckor, men du kanske har koll med ÄL-test?
Kommer ihåg att jag hade en veckas försenad mens när vi försökte skaffa vårt 2a barn. Var så frustrerad och irriterad på min kropp!
Själv börjar jag få liknande ägglossningsflytningar. Kanske blir tidig BIM i februari ändå:) Vi får se när tempen börjar stiga!
Hej, har inte hängt med från början, men brukar du ägglossa regelbundet? Jag hade superregelbunden mens var 4:e fredag....tills jag skulle börja kolla ÄL på sticka...helt plötsligt vart min cykel jätte oregelbunden i typ 4 mån, innan det i höstas var tillbaka på mens var 4:e vecka. Som kroppen kan bete sig när man vill att den ska sköta sig!!
Hej tjejer!
Här blir det ett litet syskon i slutet av september om allt går som det ska vill säga <3
Åh va skönt att få det svart på vitt! Grattis igen :)
Har också goda nyheter, fick nämligen en temperaturstegring imorse vilket alltid betyder ägglossning dagen innan eller så! Trodde inte att jag skulle ha någon ägglossning denna månad eftersom symtomen försvann och temperaturen inte steg. Så lättad och glad idag! Äl var antingen igår eller i förrgår och vi prickade båda de dagarna samt två dagar innan. Ny bim är nu sista januari.
Hej tjejer!
Här blir det ett litet syskon i slutet av september om allt går som det ska vill säga <3
Åh va skönt att få det svart på vitt! Grattis igen :)
Har också goda nyheter, fick nämligen en temperaturstegring imorse vilket alltid betyder ägglossning dagen innan eller så! Trodde inte att jag skulle ha någon ägglossning denna månad eftersom symtomen försvann och temperaturen inte steg. Så lättad och glad idag! Äl var antingen igår eller i förrgår och vi prickade båda de dagarna samt två dagar innan. Ny bim är nu sista januari.
Wow!! Stort grattis!!! När har du BIM? <3
Hej tjejer!
Hur går det för er andra? Här är jag på ÄL+4.
Brukar få mens ganska exakt 11 dagar efter ÄL. Lång väntan.. men känner mig svullen i magen som innan blödning så tror inte det blev något.