Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Mens i dag :( På cd 24!! Vad f*n, aldrig haft så kort cykel förut. Nog för att äl kom tidigt men hade i alla fall räknat med några dagar till innan mens. Snopet.
Mens i dag :( På cd 24!! Vad f*n, aldrig haft så kort cykel förut. Nog för att äl kom tidigt men hade i alla fall räknat med några dagar till innan mens. Snopet.
Godmorgon! Ja, det är ju alldeles för tidigt för dem allra flesta. Än finns det tid att hoppas! :):) Hur är känslan denna gång? Idag är jag på Bim -6. Känner inget som jag inte känt andra morgnar :/. Ska du göra fler tidiga tester eller väntar du in Bim?
Godmorgon! Ja, det är ju alldeles för tidigt för dem allra flesta. Än finns det tid att hoppas! :):) Hur är känslan denna gång? Idag är jag på Bim -6. Känner inget som jag inte känt andra morgnar :/. Ska du göra fler tidiga tester eller väntar du in Bim?
Då var mensen över för denna gången. Har beräknat äl till 30-31/1 och bim 14/2.
Vet inte om man skall skippa äl-test denna gången? Beror på om de test jag beställde för längesedan kommit eller ej ;)
Då var mensen över för denna gången. Har beräknat äl till 30-31/1 och bim 14/2.
Vet inte om man skall skippa äl-test denna gången? Beror på om de test jag beställde för längesedan kommit eller ej ;)
Härligt! Då kan ni ju börja på ny kula nu :)
Jag kör bara temp, känner av ägglossningen så sjukt tydligt så finns ingen anledning att testa.
Och idag fick jag ÄNTLIGEN bekräftat att ägglossning har skett enl NC-appen (19 jan) Är så orimligt glad för det! Just idag är det en månad sen jag började blöda vid mitt missfall så cirkeln känns sluten.
Känns redan som att jag är/ kommer bli gravid och är sjukt optimistiskt, vilket är så konstigt. Har alltså inga symptom utan en magkänsla bara. Märkligt som sagt!
Nåja, BIM borde bli 14 dagar efter ägglossning, eller tänker jag fel då? Har skrivit upp 2/2 i kalender iaf
Ska du testa innan BIM?
Härligt! Då kan ni ju börja på ny kula nu :)
Jag kör bara temp, känner av ägglossningen så sjukt tydligt så finns ingen anledning att testa.
Och idag fick jag ÄNTLIGEN bekräftat att ägglossning har skett enl NC-appen (19 jan) Är så orimligt glad för det! Just idag är det en månad sen jag började blöda vid mitt missfall så cirkeln känns sluten.
Känns redan som att jag är/ kommer bli gravid och är sjukt optimistiskt, vilket är så konstigt. Har alltså inga symptom utan en magkänsla bara. Märkligt som sagt!
Nåja, BIM borde bli 14 dagar efter ägglossning, eller tänker jag fel då? Har skrivit upp 2/2 i kalender iaf
Ja det kändes faktiskt helt okej att mensen kom och jag/vi är mer än taggade på att börja på ny kula ;)
Åh vad härligt att du fick det bekräftat nu! :D Håller tummarna stenhårt för dig! :) Ja men precis, 16-14 dagar innan nästa mens brukar man ju säga är medel, så 2-4/2? :)
Ja jag känner också av ägglossningen väldigt tydligt, så har inte testen jag beställt kommit så kör vi utan :)
Hej. Hoppar in jag med;) bra kämpat till er, det är mycket att slåss med i dessa fantastiska beegodalbanor till kvinno kroppar. Kämpar även jag på ett syskon. Va med om en ofostrig graviditet ända till vecka 9, där kroppen till slut förstod och ett missfall blev den 11e dec 2017 fick avsluta med tillhörande skrapning. Det har varit en känslostorm iform av hcg liggande kvar i kroppen och fortsatt positivt resultat av tester i efterhand, till slut blev det negativt 7e januari. Men jag tänkte ,,tänk om ! kroppen tar detta som en mens trots allt och att man faktiskt man kan bli gravid igen inom två tre veckor efter skrapning. Så i lördags 20januari vågade jag ge mig på ett test igen bara för att se om cykeln min tog skrapningen som en mens. Å ja det va ett litet plus igen, så hcg har påbörjat sin stigning igen. Så får vi se vilken resa detta blir kanske sep eller oktober om det vill stanna ;)