Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Nu är jag på dag 23 och inväntar ÄL.
Denna månaden kör jag med cb digital ????
Hej
Jag kör också med cb digital nu, när du säger dag 23 menar du från den senaste mensens första dag?
Jag är nämligen på dag 12 och har haft blinkande gubbe sen dag 10, beräknad äl är på lördag dag 14. Fast du kanske har längre cykel, jag har ca 27.
Ja precis från första dagen då!
Jag är beräknad typ sön-mån men brukar ta längre tid. Har lång cykel och väldigt oregelbunden sen jag slutade med plåster. Så vi får se. Hoppas på en gubbe till helgen, jag kör bara med cb som känner av två dagar!
Håller tummarna för oss båda!
Ta det bara lugnt nu och njut
Efter så många missfall borde du får bli sjukskriven i början av graviditeten?
All lycka till dig nu
Stort lycka till!
Kunde inte hålla mig utan testade för en stund sen, suck för detta känner jag nu... även om det är i princip omöjligt att plussa såhär tidigt vill jag bara grina
Tack du :) jag har nytt jobb, så jag känner inte riktigt att jag vill prata om sånt ännu ;)
Tror dock jag ?sjukar? mig från jobbfest nästa fredag. Misstänker ju att där på trerättersmenyn kommer vara mat jag inte kan äta... skulle ju kunna försöka ringa anonymt till arrangören och fråga vad som är på menyn...
Jag måste komma förbi min prövotid på jobbet känner jag lite.
Kunde inte hålla mig utan testade för en stund sen, suck för detta känner jag nu... även om det är i princip omöjligt att plussa såhär tidigt vill jag bara grina
Jajamen en glad gubbe idag så ikväll och i morgon blir det rajraj. Så håll tummarna. ;)
Vilken dag är du på?