• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • LittleSunshine84
    Charlizee skrev 2018-02-18 11:51:49 följande:

Svårt att få med på bild...

Ser ett svagt streck!
  • TouchOfRed
    Charlizee skrev 2018-02-18 11:49:34 följande:

Är som sagt för tidigt och det är säkert något fel på testet men har jag blivit galen eller är det ett till svaaaagt streck!?

Jag ser ett svagt streck och tycker det ser blått ut!! :D åååh håller tummarna hårt hårt för dig!
  • TouchOfRed

Provar som tidigare skrivit rosenrot denna cykeln. Tycker jag faktiskt känner mig lite piggare och har börjat få tillbaka sexlusten som legat lite på is ett par veckor. Kan ju vara placebo-effekt men det kvittar :)

Hoppas det gör något för min cykel också som varit lite oregelbunden senaste månaderna. Är på cd 14 idag och börjat med digitala ÄL test idag. Ingen glad gubbe än men hoppas på det snart :)

• Charlizee
    TouchOfRed skrev 2018-02-18 13:23:11 följande:

Jag ser ett svagt streck och tycker det ser blått ut!! :D åååh håller tummarna hårt hårt för dig!

Strecket är ljus ljusrosa, visst har väl testlagret röda streck?
  • LOTTA78T

Hej allihopa, hänger på här, vi har precis börjat försöka skaffa barn nr 3, är 39 år, någon mer " äldre " mamma?

• TouchOfRed
    Charlizee skrev 2018-02-18 13:39:03 följande:

Strecket är ljus ljusrosa, visst har väl testlagret röda streck?

Haha menade rött xD lite trött efter 2-årskalas igår...
  • Charlizee
    LOTTA78T skrev 2018-02-18 15:43:04 följande:

Hej allihopa, hänger på här, vi har precis börjat försöka skaffa barn nr 3, är 39 år, någon mer " äldre " mamma?

Vi försöker också på en trea, vet inte om 32 är ?äldre? men jag är det iallafall
  • Entriss
    Charlizee skrev 2018-02-18 11:49:34 följande:

Är som sagt för tidigt och det är säkert något fel på testet men har jag blivit galen eller är det ett till svaaaagt streck!?

Jag ser absolut!!! Guuud vad spännande, håller alla tummar!!
  • Charlizee
    Entriss skrev 2018-02-18 16:47:41 följande:

Jag ser absolut!!! Guuud vad spännande, håller alla tummar!!

Tack fina du!! Som sagt man vågar ju inte tro något efter så många månader av försök och besvikelser. Men kan inte hålla undan den där pirriga och lyckliga känslan i magen helt... hur får det för dig?
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018