Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Strecket på dagens test är som obefintligt, fy vad ledsen jag blir...borde ju åtminstånde vara samma som igår men när jag jämför är det svagare
Sådär ja nu har ÄL vart och har legat på positiva dagen och dagen efter. Jag hoppas verkligen så mycket på att det får. Dags att vänta exakt elva dagar som jag alltid har emellan.
Vad betyder biokemisk? Har du provat digitalt ?
Behöver ej testa mera. Blodprov visade HCG på endast 3. Är inte gravid längre
Här är testen i princip blanka igen så får försöka sikta in mig på mars... men en dag hann jag vara lyckligt gravid alltid nåt
Behöver ej testa mera. Blodprov visade HCG på endast 3. Är inte gravid längre
Här är testen i princip blanka igen så får försöka sikta in mig på mars... men en dag hann jag vara lyckligt gravid alltid nåt