• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Norrlänska

Blir så trött på mig själv och all tankeverksamhet som jag lägger ner på detta. Tiden mellan äl och bim är ju fruktansvärd. Analyserar allt och tänker i princip inte på annat. Förhoppningarna är stora och jag vet att risken för besvikelse är enorm. *suck*

Smörjer med progesterall den här cykeln så då blir förhoppningarna ännu större... Hoppas denna vecka går fort så man får komma in i den "normala" tankeverksamheten

????

• Entriss
    Charlizee skrev 2018-02-18 16:52:53 följande:

Tack fina du!! Som sagt man vågar ju inte tro något efter så många månader av försök och besvikelser. Men kan inte hålla undan den där pirriga och lyckliga känslan i magen helt... hur får det för dig?

Ååh, hoppas så mycket för er!! Jag tror ju att "falskpositivt" är väldigt ovanligt. Vet att det retar upp folk men har alltid fått höra från kunniga att ett gravtest inte kan visa fel, utan positivt är positivt (och sen kan ju tusen saker hända som tidiga missfall etc).

Jag hade ägglossning igår och har legat i så nu börjar väntan här med;) känner mig upprymd och glad!!
  • Tumvante

Fuck... tror jag ska vänta mig en biokemisk igen... testet supersvagt (knappt synligt)... blodprov snart. Väntar ej att det visar något. Så ställer in mig på mens nu.

• Charlizee

Ni är ju helt fantastiska tjejer <3 Tog ett imorse men det var fortfarande galet svagt, så jag vågar inte ropandes än! Har ju inga symptom heller vid sidan av mina vanliga pms symptom, som är lite tidiga isådanafall. Haft molvärk både i mage och rygg, vari lättirriterad kombinerat med att vilja börja grina en stup i kvarten.

Jinxade det eventuella pluset totalt igår och skrev ett brev till min man <3 Hoppas såååå mycket det är nåt!

• Charlizee
    Tumvante skrev 2018-02-19 05:59:34 följande:

Fuck... tror jag ska vänta mig en biokemisk igen... testet supersvagt (knappt synligt)... blodprov snart. Väntar ej att det visar något. Så ställer in mig på mens nu.

Är dålig på vad allt betyder men lät inte positivt Håller tummarna det går vägen för er!
  • Charlizee

Strecket på dagens test är som obefintligt, fy vad ledsen jag blir...borde ju åtminstånde vara samma som igår men när jag jämför är det svagare

• joannaq
    Charlizee skrev 2018-02-19 06:51:05 följande:

Strecket på dagens test är som obefintligt, fy vad ledsen jag blir...borde ju åtminstånde vara samma som igår men när jag jämför är det svagare

Va tråkigt men du har inte provat digitalt än? Hjärta
  • joannaq
    Tumvante skrev 2018-02-19 05:59:34 följande:

Vad betyder biokemisk?  Har du provat digitalt ? Hjärta
  • joannaq

Är det någon som kommer ihåg om de efter att de haft ägglossning och sen plussat haft dessa gulaflytningarna som man brukar få efter äl?

Det är ju 11 årsen jag blev gravid sist så kommer inte ihåg Tungan ute

• Charlizee
    joannaq skrev 2018-02-19 10:19:42 följande:

Va tråkigt men du har inte provat digitalt än?

Nej endast med testlagret och det är ju väldigt tidigt än... Hoppas jag får de imorgon så jag kan testa snart!

Tack och stor kram <3
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018