• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Meej
    Charlizee skrev 2018-02-17 17:00:50 följande:

Kunde inte hålla mig utan testade för en stund sen, suck för detta känner jag nu... även om det är i princip omöjligt att plussa såhär tidigt vill jag bara grina

Åh, känner så mycket med dig! Hemskt det där..! Besvikelsen inte bara över resultatet utan på sig själv som var tvungen att gå och testa redan också..! Men det är ju för tidigt. Det behöver inte betyda någonting alls! Hoppet lever verkligen än!
  • LittleSunshine84

Hoppar in om jag får :) önskar syskon till min son!

Hur mkt sex har ni under fertila dagar?

Är det viktigt att ha sex innan, på eller efter äl?

Jag och mannen hade sex en gång den månaden sonen blev till och det var 3dgr innan äl.

• Charlizee
    Meej skrev 2018-02-17 22:05:05 följande:

Åh, känner så mycket med dig! Hemskt det där..! Besvikelsen inte bara över resultatet utan på sig själv som var tvungen att gå och testa redan också..! Men det är ju för tidigt. Det behöver inte betyda någonting alls! Hoppet lever verkligen än!

Ja precis så är det, och när man väl börjat då kan man liksom inte sluta testa... hur ligger du till i cykeln?
  • Tumvante
    joannaq skrev 2018-02-17 17:43:39 följande:

Okey det förstår jag, all lycka till dig nu <3

Taaaaack
  • joannaq
    Charlizee skrev 2018-02-17 21:59:38 följande:

Bara ÄL +5/6 ungefär, så är ju på tok för tidigt men kan inte hålla mig...

Okey fast då kan det ju fortfarande vara positivt, så lugn nu :)
  • Charlizee
    joannaq skrev 2018-02-17 23:23:12 följande:

Okey fast då kan det ju fortfarande vara positivt, så lugn nu :)

Ja man hoppas på det men den där magkänslan efter ett test vill ju gärna bita sig fast... vart i cykeln är du?
  • Baraentilligen

Nå nu har ägglossningen passerat :) Äl+1 eller 2 idag, tempade inte igår eftersom jag drack vin i förrgår och det alltid gör temperaturen knasig. Men idag var temperaturen på sin normala efter äl nivå. Har alltid 36.3 innan äl och 36.7 efter så det är lätt att veta. Cykeldag 22 eller 23 här nu och bim nångång i början av mars, men borde få spottings några dagar innan om det inte tog sig.

• Meej
    Charlizee skrev 2018-02-17 22:51:46 följande:

Ja precis så är det, och när man väl börjat då kan man liksom inte sluta testa... hur ligger du till i cykeln?

Jag väntar fortfarande på ÄL som borde varit i mitten på veckan men som fortfarande inte har dykt upp. Tycker mig dock känna lite värk i högra äggstocken idag på morgonen, men det kan vara inbillning och bara vara hunger så här innan frukost..! ;P
  • Charlizee

Är som sagt för tidigt och det är säkert något fel på testet men har jag blivit galen eller är det ett till svaaaagt streck!?

Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018