• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Meej
    Charlizee skrev 2018-02-13 07:10:37 följande:

Så där har jag också haft men för min del tror jag det beror på att jag börjar testa för nära inpå mensen tagit slut. Mina brukar vara starkare efter mensen, sen sjunka och så stiga igen så du kommer kanske ha som jag att de stiger snart igen

Jag håller tummarna för det. Fortfarande lika svaga streck som andra dagen jag testade. Jag gjorde ett äl-test precis efter mensen för att ha det att utgå ifrån och det var helt blankt. Men tempen ligger fortsatt lågt så jag borde inte haft ÄL än. Var väldigt förkyld strax innan jag tog det lite starkare Äl-testet i söndags och vet inte om det kan påverka.. Men det är ju sak samma egentligen! Bara intressant att analysera..! Håller tummarna för stegring idag eller de närmsta dagarna nu så cykeln håller sig regelbunden. För nu är det ju vår tur!!! Försöker med all tankekraft befrukta de där små äggen i våra magar!!
  • joannaq

Idag fick jag i alla fall en blinkande gubbe på mitt ältest :) I söndags va det blankt men hoppade över igår. Enligt appen ska jag ha äl på fredag så det blir spännande att se om den har rätt :)

• Charlizee

Positivt ÄL test i söndags och NC sätter ut ÄL på lördagen?!? Vi myste lördag, söndag och måndag så hoppas det räcker oavsett... blir bara väldigt förvirrad hur NC kan sätta ut ÄL dagen innan positivt test?

• Tumvante
    Charlizee skrev 2018-02-14 07:17:51 följande:

Positivt ÄL test i söndags och NC sätter ut ÄL på lördagen?!? Vi myste lördag, söndag och måndag så hoppas det räcker oavsett... blir bara väldigt förvirrad hur NC kan sätta ut ÄL dagen innan positivt test?

Låter definitivt som ni gjort det ni kan. Vi träffade inte rätt dag själv pga resa, men jag plussade i morse
  • Meej

Konstigt! Det känns ju inte helt tillförlitligt.. Men man vet ju i vilket fall att man haft äl när tempen går upp. Sen får man väl göra en egen analys av tester och tempkurva och utgå från det mest sannolika. Håller tummarna för att det var senare då! <3
  • Meej
    Tumvante skrev 2018-02-14 07:37:02 följande:

Låter definitivt som ni gjort det ni kan. Vi träffade inte rätt dag själv pga resa, men jag plussade i morse

Grattis!!
  • joannaq
    ÅÅ Grattis va härligt!! Solig
  • joannaq

Ja det va konstigt Obestämd Jag kör inte själv med tempning för jag är för glömsk... Fram till denna äl har jag bara kört med äl test någon enstaka gång.. men denna gång kör jag ju cb digital . Mina andra barn har kommit till utan ältest men denna gång verkar det drygare..
  • småsyskon2018
    Åh! Stort grattis!!! :)
  • Baraentilligen

Grattis!
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018