Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Grattis!
Åh! Stort grattis!!! :)
Låter definitivt som ni gjort det ni kan. Vi träffade inte rätt dag själv pga resa, men jag plussade i morse
Men vad är det jag läser!?! GRATTIS fina du!!! Vilken ÄL+dag är du på?
ÄL+10 :) tack så mycket :) håller tummarna för dig nu också!
Stort grattis Tumvante!!
Åh, vet att det är lättare sagt än gjort men försök att inte oroa dig för det du inte kan påverka.
Majoriteten av alla graviditeter går ju ändå vägen efter att dem blivit bekräftade :)
Kram och lycka till!
Stort grattis Tumvante!!
Åh, vet att det är lättare sagt än gjort men försök att inte oroa dig för det du inte kan påverka.
Majoriteten av alla graviditeter går ju ändå vägen efter att dem blivit bekräftade :)
Kram och lycka till!
Tack. Tyvärr är jag en av de tack o lov få där chanserna ligger på 20-40% att lyckas. Detta är min sjunde graviditet. Min första graviditet resulterade i en dotter, de nästa 5 miste jag... och nu är jag här igen...
Behöver all lycka och tur jag kan få.
Nu är jag på dag 23 och inväntar ÄL.
Denna månaden kör jag med cb digital ????