Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Plötsligt händer det. Är helt chockad. Jag har inte fått positivt på ÄL test denna månad så trodde ÄL hade uteblivit. Testade neg på vad jag trodde var BIM -1 med ett sånt billigt test. Har tom haft pms (Eller har tolkat det som pms). Och imorse tänkte jag: va fasen, jag slösar bort det sista testet oxå. Är helt överlycklig. :D
Plötsligt händer det. Är helt chockad. Jag har inte fått positivt på ÄL test denna månad så trodde ÄL hade uteblivit. Testade neg på vad jag trodde var BIM -1 med ett sånt billigt test. Har tom haft pms (Eller har tolkat det som pms). Och imorse tänkte jag: va fasen, jag slösar bort det sista testet oxå. Är helt överlycklig. :D
Tack för alla grattis söta ni <3
Har inga direkta symtom annat än lite molvärk och lite öm i bröstvårtorna. Är såklart orolig för mf. Hade det vid min första graviditet. Men sen fick vi ju vår son så det slutade ju bra i slutändan. Men hoppas hoppas fröet vill stanna <3
Körde ju med rosenrot för första gången denna cykel. Hittade ju inte min ÄL men slutade med det vid beräknad ÄL för säkerhets skull. Vet inte om det är rosenrot som gjorde skillnad, men detta var försök 9 så kanske? :)
Jag är 5+0 idag och mina bröst är som två gigantiska blåmärken
Mår faktiskt inte illa än, kan ju hoppas en slipper det den här graviditeten
Vet inte hur det är med tvillingar men det blir ju dubbelt av allt då säger dem ju, även gravsymtom och svullen mage kan tänka
Min mormor födde två tvillingpar så det finns ju milt sagt i mina gener med. Vore så dags om dem slog igenom nu när man bestämt sig för tre men inte fler
Så roligt. Grattis alla plussare !!;)
Inväntar en mens mellan skrapning och nästa
Ägglossning nu. Blev gravid direkt efter förra skrapning. Men bör bog invänta nu. Vill plussa ett december barn.
Men vågar inte prova denna ägglossning utan mens i mellan igen ;/. Chansar på januari barnet;)
Två missfall på rad . En ofostrig och en med ett hjärta som stannade ;( naturens val av lotteri
Hoppas det var sista gången en skrapning genomfördes..;)
Ja precis. Kontrollerar sekretet redan två tre dagar innan förväntad ägglossning känningar .
G L S P sekret
P sekretet är peak day ägglossnings dagens sekret , har börjat känna väl igen det mu. Men hi börjar alltid ha sex redan dessa sekreten som kommer två dagar innan. Då dem
Bevarat starkaste spermierna och låter dem bäddas in för att sedan ta sig vidare peak day. Sen kan man fylla på ägglossnings dagen med såklart ;)
Ja precis. Kontrollerar sekretet redan två tre dagar innan förväntad ägglossning känningar .
G L S P sekret
P sekretet är peak day ägglossnings dagens sekret , har börjat känna väl igen det mu. Men hi börjar alltid ha sex redan dessa sekreten som kommer två dagar innan. Då dem
Bevarat starkaste spermierna och låter dem bäddas in för att sedan ta sig vidare peak day. Sen kan man fylla på ägglossnings dagen med såklart ;)
Ber om ursäkt. Verkar bli dubbelt och krångel här med texten. Sen hittar jag inte frågan från den som undrade vad billings metoden var, sekret alltså. Aja hur som helst , vi försöker bli gravida med den metoden iaf ;) har aldrig provat ägglossnings test...