• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Milian03
    TouchOfRed skrev 2018-03-10 07:26:31 följande:

Plötsligt händer det. Är helt chockad. Jag har inte fått positivt på ÄL test denna månad så trodde ÄL hade uteblivit. Testade neg på vad jag trodde var BIM -1 med ett sånt billigt test. Har tom haft pms (Eller har tolkat det som pms). Och imorse tänkte jag: va fasen, jag slösar bort det sista testet oxå. Är helt överlycklig. :D

Grattis!

Vilka äl-tester har du använt?
  • TouchOfRed
    Milian03 skrev 2018-03-11 22:22:14 följande:

Grattis!

Vilka äl-tester har du använt?

Tack!

Använde clearblue digital. Brukar hitta min ÄL med dem men inte denna gång. Men det gick ju ändå tydligen :)
  • Milian03
    TouchOfRed skrev 2018-03-11 22:50:48 följande:

Tack!

Använde clearblue digital. Brukar hitta min ÄL med dem men inte denna gång. Men det gick ju ändå tydligen :)

Härligt :D
  • LOTTA78T
    Entriss skrev 2018-03-10 10:00:08 följande:

Men JAAAAA!!! SÅ underbart, grattis grattis grattis!!!

Grattis!!
  • LOTTA78T

Jag tog ett graviditetstest och fick ett väldigt svagt andra streck, ska ta ett i morgon bitti, håll tummarna för ett tydligare plus!!!

• Skilla15

Någon av er som plussat nu och väntar november till januari barn som vill starta någon form av hemlig grupp där vi kan plussa nära varandra och följas åt. Någon som orkar det. Jag har ingen kolla alla hur man gör hemlig grupp utan att den syns för andra i flödet på Facebook.

Va med i en grupp i fem veckor och den var vekligen o sökbar. Hittar den inte alls nu efter att jag fått ut....

• Skilla15
    Milian03 skrev 2018-03-06 20:08:35 följande:

Hej!

Här är syskonverkstaden igång.

Försök två nu i mars :)

Hoppas det tar sig denna gången :)

Väntar in ägglossning nu med ;)

Så syskon verkstan får dra igång igen.

Någon som är sugen på att starta hemlig grupp att följas åt

Jag hoppas på ett januari barn för oss.

Men kanske någon kan starta grupp mellan nov dec januari bebisar ;)
  • Entriss
    Skilla15 skrev 2018-03-12 21:51:59 följande:

Någon av er som plussat nu och väntar november till januari barn som vill starta någon form av hemlig grupp där vi kan plussa nära varandra och följas åt. Någon som orkar det. Jag har ingen kolla alla hur man gör hemlig grupp utan att den syns för andra i flödet på Facebook.

Va med i en grupp i fem veckor och den var vekligen o sökbar. Hittar den inte alls nu efter att jag fått ut....

Finns en grupp som heter BF oktober/november på facebook där jag är med! Om en går till BF November 2018-gruppen här på FL så kan man säga till om att bli tillagd :) 

Men det kanske finns intresse av en särskild syskongrupp också, vad vet jag? 
    Jag har BF 11 november <3 :) 
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018