Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Plötsligt händer det. Är helt chockad. Jag har inte fått positivt på ÄL test denna månad så trodde ÄL hade uteblivit. Testade neg på vad jag trodde var BIM -1 med ett sånt billigt test. Har tom haft pms (Eller har tolkat det som pms). Och imorse tänkte jag: va fasen, jag slösar bort det sista testet oxå. Är helt överlycklig. :D
Grattis!
Vilka äl-tester har du använt?
Tack!
Använde clearblue digital. Brukar hitta min ÄL med dem men inte denna gång. Men det gick ju ändå tydligen :)
Men JAAAAA!!! SÅ underbart, grattis grattis grattis!!!
Jag tog ett graviditetstest och fick ett väldigt svagt andra streck, ska ta ett i morgon bitti, håll tummarna för ett tydligare plus!!!
Sorry, grattiset blev till fel person
Någon av er som plussat nu och väntar november till januari barn som vill starta någon form av hemlig grupp där vi kan plussa nära varandra och följas åt. Någon som orkar det. Jag har ingen kolla alla hur man gör hemlig grupp utan att den syns för andra i flödet på Facebook.
Va med i en grupp i fem veckor och den var vekligen o sökbar. Hittar den inte alls nu efter att jag fått ut....
Hej!
Här är syskonverkstaden igång.
Försök två nu i mars :)
Hoppas det tar sig denna gången :)
Någon av er som plussat nu och väntar november till januari barn som vill starta någon form av hemlig grupp där vi kan plussa nära varandra och följas åt. Någon som orkar det. Jag har ingen kolla alla hur man gör hemlig grupp utan att den syns för andra i flödet på Facebook.
Va med i en grupp i fem veckor och den var vekligen o sökbar. Hittar den inte alls nu efter att jag fått ut....
Någon här som testat m clearblue early?