• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Charlizee
    Frallanz skrev 2018-03-08 12:30:06 följande:

Bim idag! Mensvärk frn helvete och testade detta precis.

Vågar jag säga att sonen får ett syskon i november?!

Helt klart positivt!! Grattis!!
  • Baraentilligen

Grattis till plus!

Här kom mensen på bim+9, äntligen! Försök nummer fem då, sista chansen för ett barn i år.

• Milian03
    LOTTA78T skrev 2018-03-09 06:36:08 följande:

Jag är rätt torr den här gången, är 99% säker att jag är gravid, mår illa, har skitont i brösten och det drar, molar och bränner i livmodern, kände exakt så här m de andra 2 m minus illamående så här tidigt , men vet att jag med de andra två så hade jag jättemkt flytningar.

Hade samma förra månaden. Var tyvärr inte gravid. Var skengravid.
  • Frallanz

Tack för grattis!

Testade imorse med morgon urin och det var lika svagt då om inte svagare... tycker det borde varit starkare kanske, men men plus är plus så bara vänta och se om man får stRkt plus om en vecka då :)

• sorordiavolo

Så rolig tråd. Fick min son för ca 2 månader sedan och är sugen på ett syskon redan. Så undrar lite av er med lite erfarenhet av två och fler barn hur långt va det mellan dom i ålder?

• Tumvante

Ska igång med antibiotikakur här. Har ureaplasmabakterier och obalans i goda/dåliga bakterier. Hoppas det räddar oss ur denna onda spiral.

• Mia86a
    sorordiavolo skrev 2018-03-09 17:35:56 följande:

Så rolig tråd. Fick min son för ca 2 månader sedan och är sugen på ett syskon redan. Så undrar lite av er med lite erfarenhet av två och fler barn hur långt va det mellan dom i ålder?

Åh vad kul! Här är en till som är supersugen! Fick min son i december och vill ha en till så fort det går. Har två barn med 20 mån emellan (gick inte att få tätare för mig pga amning och därmed utebliven ägglossning).
  • LindaAB

Vi planerar syskon med ett missfall i januari i bagaget är vi på det igen:)

Kan ni se nått på mina bilder ? :)

• fraterdiavolo
    sorordiavolo skrev 2018-03-09 17:35:56 följande:

Vårt Stormbarn...visst fan hade det varit mysigt, baby?Jag älskar dig och vår fina lilla familj. Up for another round?
    "...Fire Walks With Me..."
  • TouchOfRed

Plötsligt händer det. Är helt chockad. Jag har inte fått positivt på ÄL test denna månad så trodde ÄL hade uteblivit. Testade neg på vad jag trodde var BIM -1 med ett sånt billigt test. Har tom haft pms (Eller har tolkat det som pms). Och imorse tänkte jag: va fasen, jag slösar bort det sista testet oxå. Är helt överlycklig. :D

Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018