Gylleneprinsessa skrev 2018-01-31 19:04:23 följande:
Hoppas att vi båda är gravida då. :)
Kan man bli skengravid så himla långt innan BIM? Jag tänkte att jag inte hade någon ägglossning den här månaden och tänkte därför inte på att jag kanske blir gravid nu. Jag letade därmed inte symptom. Jag blev rejält överraskad när brösten började göra ont så himla långt innan BIM.
Ja jag håller alla tummar och tår :D
Jag har ingen aning alltså, jag har känt mig gravid i drygt sex veckor nu... Trodde jag var gravid vid förra BIM, fick ett svagt plus (säkert spökstreck) och mensen kom sedan på utsatt dag. Däremot mindre i mängd men det var säkert mensen eftersom testen inte visat starkare sedan dess.
Däremot så har mina symtom jag har nu sedan typ tre dagar tillbaka varit betydligt starkare och på något sätt fått mig att känna mig nästan säker på att jag är gravid, vilken jag kanske inte gjorde inför förra BIM då jag högst troligen kände efter "för" mycket och letade lite mer efter symtomen. Hoppas hoppas du hade ägglossning iaf och att den liksom gjorde sig osynlig från känningar och sånt, så du tror att den inte kom men den faktiskt var på besök :)
Idag är det BIM-2 eller BIM-3, beroende på när jag ska räkna att jag hade äl. Jag fick en rejäl tempsänkning på lördag kväll förra helgen och enligt appen ska min äl skett på söndagen, men eftersom jag fick glad gubbe på äl testet på lördag morgon, kollade min temp flera gånger under dagen och märkte en markant skillnad kl 22 på lördag kväll, så kanske min äl skedde på lördagen och inte söndagen. Ja vilket som kanske, bara kanske ska jag testa imorgon och se om något syns, men vi får se om jag vågar...