• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Liten 2018

Jag hoppar till mars tråden.

BIM lista: 

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear 

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs, Minioni 

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina

5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992 

7/2 Eal92, Saresj, epoxi 

8/2 Filli01 

9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot 

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2 maria1992 

14/2 Lottch3n, Paka, Elsaida

15/2 Levisen 

16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit

17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL

18/2 Jefare1, lillmysan 

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91 

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran 

21/2 valere, annaalexandra95 

22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977 

23/2 Litenoliv92 

24/2 Månsilver

26/2 Mudcakemonster

28/2 EIJ90[/quote]

• Fiiaaa

Hur resonerar ni kring att testa? Tänker att jag ska vänta till några dagar efter bim, samtidigt tänker jag att besvikelsen blir större då om mensen inte har kommit för då kommer jag säkert ha övertygat mig själv om att jag är gravid. Samtidigt hatar jag när man testat tidigt och mensen inte kommit och man håller på och ältar att man kanske testat för tidigt. Jag vill egentligen bara ha så lite besvikelse som möjligt men är inte helt säker på hur jag ska tänka... Har ju inte heller lust att slösa en massa pengar på tester. Hur gör ni?

• Regnbågsmorsan

BIM -1 kunde inte hålla mig pga mensvärken. Inte en antydan till streck, precis som jag trodde. Nu är det bara och vänta in mensen som har påmint om sin existens i tre dagar nu.

Vet inte om jag orkar göra en ny insemination redan i kommande cykel. Kanske tar en paus på en månad. Tar så på psyket och kroppen med all väntan, åka till Danmark och hoppas att man prickat rätt dag när man lägger närmare 10 000 per försök för insemination och resa.

Grattis till er som fick och får plus nu i feb. Vi andra hörs i någon av de kommande BIM trådarna.

• angelica123

Tack ni som tittade på mina bilder igår för ÄL+9!

Tog ett digitalt imorse, såå lycklig !!

Det var ett äkta plus och inga spökstreck <3

Nu har jag plussat på CD23 med både detta lilla frö och med sonen.

• lillmysan
    angelica123 skrev 2018-02-09 06:17:03 följande:

Grattis!!!
  • lillmysan
    angelica123 skrev 2018-02-09 06:17:03 följande:

Förresten, har du tempat?
  • Padda

Bim idag.... mensvärken från igår är som bortblåst och inga mer spottings men har ändå en binda på mig utifall att. Trodde verkligen att mensen skulle komma inatt men jag är kanske inte helt ute ur leken ändå? (Vet att jag greppar efter halmstrån men ser inte kommer som helt kört innan jag får mens) Tror dock chansen att jag är gravid är väldigt låg.

• Regnbågsmorsan

Är i samma sits som dig. Hoppas att det ändå har gått men inte särskilt stort hopp om det

Padda skrev 2018-02-09 06:32:20 följande:

Bim idag.... mensvärken från igår är som bortblåst och inga mer spottings men har ändå en binda på mig utifall att. Trodde verkligen att mensen skulle komma inatt men jag är kanske inte helt ute ur leken ändå? (Vet att jag greppar efter halmstrån men ser inte kommer som helt kört innan jag får mens) Tror dock chansen att jag är gravid är väldigt låg.

• Padda
    Regnbågsmorsan skrev 2018-02-09 06:37:40 följande:

Är i samma sits som dig. Hoppas att det ändå har gått men inte särskilt stort hopp om det

Ok då håller jag tummarna för oss båda :3
Svar på tråden BIM Februari