• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • maria1992
    Elsaida skrev 2018-02-09 11:23:35 följande:

Tror att jag precis fick Pluss på bim-5 eller 6 :)

Vad tror ni?

Det ser ju ut som en röd färg, vilket är bra! så inte alls omöjligt
  • PowerL
    angelica123 skrev 2018-02-09 06:17:03 följande:

Tack ni som tittade på mina bilder igår för ÄL+9!

Tog ett digitalt imorse, såå lycklig !!

Det var ett äkta plus och inga spökstreck <3

Nu har jag plussat på CD23 med både detta lilla frö och med sonen.

Grattis!!!
  • Lottch3n
    Elsaida skrev 2018-02-09 11:25:55 följande:

Jag personligen skulle räkna de där som positivt :)

Åh skulle du?? :) Det blir att köpa ett digitalt tror jag.
  • LillaMy08

Mensen kom tre dagar tidigt, men hellre det än sent om den ändå ska komma. Hoppar över till mars-tråden. Lycka till allihopa :)

• Deni81
    Anonym (Äntligen syskondags) skrev 2018-02-09 11:23:05 följande:

Tycker mig också se ett svagt blått treck. Testa om ett dagar igen så är det nog starkare. Spännande info. Roligt att lära sig mer om hur kroppen fungerar. -

Åh, ser du det svaga strecket också? Är helt nipprig nu, men helt inställd på mens ändå på tisdag. Vi får se om jag hinner testa mer innan dess, jobbar hela helgen

Har kämpat i snart 2 år... till och med hunnit byta partner. Så jag håller verkligen tummarna
  • maria1992

Är det någon mer än jag här inne som har haft extremt ont i brösten nu i 1 vecka?? Idag kan jag inte nudda dem än. De har blivit 1 storlek större och tydliga ådror och lila bröstvårtor. Vet någon om man får såhär innan mens också?

Normalt har jag lite ont typ sidan av brösten men nu är det extremt i hela brösten....

• Jefare1
    maria1992 skrev 2018-02-09 14:11:56 följande:

Är det någon mer än jag här inne som har haft extremt ont i brösten nu i 1 vecka?? Idag kan jag inte nudda dem än. De har blivit 1 storlek större och tydliga ådror och lila bröstvårtor. Vet någon om man får såhär innan mens också?

Normalt har jag lite ont typ sidan av brösten men nu är det extremt i hela brösten....

Inte exakt så som du beskriver med tydlifare och en brännande känsla har jag. När har du BIM?
  • maria1992
    Jefare1 skrev 2018-02-09 14:22:08 följande:
    Inte exakt så som du beskriver med tydlifare och en brännande känsla har jag. När har du BIM?
    Jag har bim på måndag. Fick ett svagt positivt på clearblue early men inte gravid på ett digitalt. Min bim kan vara lite senare med. Inte helt hundra.

Hur är det för dig?
  • saijda
    maria1992 skrev 2018-02-09 14:11:56 följande:

Jag hade så vid min förra graviditet (missfall) och har det denna gången med. Har BIM idag och ingen mens i sikte :0

Har aldrig haft så innan mens :)
  • maria1992
    saijda skrev 2018-02-09 14:23:43 följande:
    Jag hade så vid min förra graviditet (missfall) och har det denna gången med. Har BIM idag och ingen mens i sikte :0

Har aldrig haft så innan mens :)

Tack för ditt svar! 

Beklagar ditt missfall.. Vi hoppas på denna gången istället <3 

JA... Jag har aldrig varit i närheten av att ta såhär ont.. När ska de isf sluta? Om det bara är mens? Och om de nu är mens på g, hur kan jag haft ont då i en vecka?

Svar på tråden BIM Februari