• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • saijda
    maria1992 skrev 2018-02-09 14:27:08 följande:

Tack för ditt svar! 

Beklagar ditt missfall.. Vi hoppas på denna gången istället <3 

JA... Jag har aldrig varit i närheten av att ta såhär ont.. När ska de isf sluta? Om det bara är mens? Och om de nu är mens på g, hur kan jag haft ont då i en vecka?

Tack så mycket, hoppas vi med! <3

Kan ju ha att göra med progesteron hormonet. Har läst lite om det, då det kan påvisa symtom mellan ÄL och mens som stämmer överens med graviditet också, därför man inte vet alltid.

Men i mitt fall så brukar jag aldrig ha såna symtom förutom när jag var gravid! Därför misstänkte jag det innan BIM redan men vågade inte ta ett test fören på BIM+4.

Vet du hur du brukar ha innan du ska din mens?
  • Jefare1
    maria1992 skrev 2018-02-09 14:23:25 följande:

Jag har bim på måndag. Fick ett svagt positivt på clearblue early men inte gravid på ett digitalt. Min bim kan vara lite senare med. Inte helt hundra.

Hur är det för dig?

Bränner i brösten och känner som träningsvärk i tjejmagen, det stramar, sticker och har sig. Har inte BIM förrän den 17/2 så känns lovande. Stickningarna känns som förra gången jag va gravid, så kanske ett gott tecken. :D
  • Gabriela11
    maria1992 skrev 2018-02-09 14:23:25 följande:

Jag har bim på måndag. Fick ett svagt positivt på clearblue early men inte gravid på ett digitalt. Min bim kan vara lite senare med. Inte helt hundra.

Hur är det för dig?

Vänta med det digitala testet. Jag testat 5 st. ( olika märke) och fick positiv på allihopa, men negativt på digital. BIM nu i helgen. Förra gången när jag blev gravid hde jag likadånt. :)
  • Elsaida
    maria1992 skrev 2018-02-09 11:33:38 följande:

Är det så?? Har du använt de själv?? 

Nej, min temp är fortfarande hög och har ingen känning alls på mensen är på g. Denna värk jag har i magen nu är inte alls samma för min del som vid mens. 

Ja absolut, med alla tidigare 7 graviditeter oxh har varit samma, vänta 2-3 dagar så hcg kan dubbla sig och prova igen :)
  • lillmysan

[quote=78451491][quote-nick]Femblirsex14 skrev 2018-02-09 16:48:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser inget tyvärr..

• Fiiaaa

Har köpt hem två tester (cb) och sitter här och funderar om jag ska slösa ett nu på direkten? Har inte stenkoll på när jag hade äl, eller när jag har bim, men skulle tippa på imorgon eller på söndag. Om det är senare så missade vi nog äl iaf. Jag har absolut inga graviditetssymtom alls. Men det tror jag iofs inte att jag hade förra gången jag blev gravid heller. Hörrni. Vad säger ni? Har hållit mig i tre timmar. Är det någon idé?

• Anonym (Js)

Hej jag hoppar in här ???? jag har två pojkar sedan tidigare förhållande och jag och min pojkvän har gjort två försök nu. Första slutade i missfall på nyårsafton tyvärr i vecka 6 och har haft en mens nu efter missfallet och har ägglossning nu på söndag den 11e så vi provar nu och BIM enligt appen är 25/2 så vi får se hur det går. Jag är 35 år och fyller 36 i år.

• Padda

ÅÅÅÅÅÅH!!! Kan inte mensen bara sätta igång så jag går det här överstökat??? Är så less på mensvärk och rosa flytningar nu. Brukar få mens bara timmar efter floden första blodiga flytningen men det är ju över 24h sen de kom nu och ändå har jag mensvärk. Säkert missfallet i julas som fortfarande fuckar upp kroppen på något sätt >.

Svar på tråden BIM Februari