• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • MrMackan79
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 22:24:09 följande:

Jasså det tycker du ???? fast du har ju rätt i vad du säger man kan ju inte ge korrekt svar innan man testat

Ja! Vad väntar vi på? Haha, nä men allvarligt, lite mullig, lite fet, trådsmal eller "ideal" det spelar absolut ingen roll. Det finns lika många varianter på killar och alla gillar olika. En del älskar lite mulligt att mysa med. En del älskar när man ser revbenen sticka ut.

Vad föredrar du hos en kille? Hitta en som också föredrar dig. Älska varandra. Bilda familj. Lev lyckligt resten av livet. Klart.
  • Snoggen

Alla gillar ju olika men ska jag tala efter egen erfarenhet har jag alltid föredargit mullig framför smal. Men som med de mesta är de personligheten som gör kroppen snygg. Hur mullig pratar vi om? Vill du inte visa här kan du skicka pm.

I övrigt tycker jag inte du ska oroa dig, finns gott om killar som älskar de!

Våga vara stolt över din kropp. :)

• Frontline

Skulle föredra dig alla dagar i veckan mot en trådsmal sticka..
    Frugan är lite mullig på dom rätta ställena och det är underbart :)

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • LillaTjockaBertil

Jag tror att svaren här i tråden är ganska träffande. Några har erkänt att de hade valt bort dig för dina "extrakilon" medan andra har skrivit att de går igång på mulliga tjejer och det är precis så jag upplever att vi män är i verkligheten också. Själv har jag historiskt attraherats av allt från trådsmala tjejer till tjejer som har haft mer än några extrakilon och det är för att jag attraheras av andra attribut och egenskaper än just kroppsformen.

• Tom Araya
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 14:15:52 följande:

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

Frågan är dumt ställd. Ungefär som att fråga vad kvinnor tycker om äpplen.
    Eftersom vi har olika smak så kommer svaret att variera mellan olika individer.

Själv har jag inget emot mulliga kvinna. Jag har svårare för extremt smala tjejer.
  • Anonym (SåÄrDet)

Känns som man måste ha en monster kuk för att det är ganska mycket som är ivägen innan man kommer in....

• Gabriella2440
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-02-24 09:12:39 följande:

Känns som man måste ha en monster kuk för att det är ganska mycket som är ivägen innan man kommer in....

Min erfarenhet är att män hellre vill ha kvinnor som är lite mulliga och med former. Inga benknotor som sticker ut
  • Trumslagaren

Instämmer helt med Gabriella. Det är mysigare när det finns något att hålla om och ta i.

Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?