• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Gabriella2440
    Trumslagaren skrev 2018-02-24 10:13:41 följande:

Instämmer helt med Gabriella. Det är mysigare när det finns något att hålla om och ta i.

• Anonym (Härligt)

Dom trångaste och våtaste tjejer jag legat med har alla varit mulliga. Säkerligen en ren slump men har reflekterat över det lite.

• Firepants
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-23 22:24:09 följande:

Jasså det tycker du ???? fast du har ju rätt i vad du säger man kan ju inte ge korrekt svar innan man testat

Du får gärna höra av dig.

Är lite nyfiken på dig , vem du är och så. :)
  • John22

Nej, mulliga går bort, precis som kroppar med anorexivarning.

• Anonym (BBW admirer)

Mulliga till tjocka kvinnor är bäst alla dagar veckan. Gärna mer än bara några futtiga extrakilon, helst några tiotal. Otroligt häftigt och tilldragande om övervägande delen av dessa kilon är placerade på ben, höfter och rumpa. Baktung, päronformad, knubbig eller rultig är så vackert.  En pösig mage som en överjäst vetedeg är gosigt det med. Hjärta

• Anonym (Carl)
    Anonym (BBW admirer) skrev 2018-02-24 17:22:31 följande:

Mulliga till tjocka kvinnor är bäst alla dagar veckan. Gärna mer än bara några futtiga extrakilon, helst några tiotal. Otroligt häftigt och tilldragande om övervägande delen av dessa kilon är placerade på ben, höfter och rumpa. Baktung, päronformad, knubbig eller rultig är så vackert.  En pösig mage som en överjäst vetedeg är gosigt det med.

• Anonym (mullig)

Ni gör mig förvånad, majoriteten av er som svarat verkar föredra mulliga, sen förstår jag givetvis att det ändå hänger på personligheten, men det försts man ändå får syn på är det yttre och känner själv hur vissa bara tittat förbi mig och inte försökt få kontakt och det tror jag handlar om min vikt

• Anonym (Carl)
    Anonym (mullig) skrev 2018-02-24 19:21:04 följande:

Ni gör mig förvånad, majoriteten av er som svarat verkar föredra mulliga, sen förstår jag givetvis att det ändå hänger på personligheten, men det försts man ändå får syn på är det yttre och känner själv hur vissa bara tittat förbi mig och inte försökt få kontakt och det tror jag handlar om min vikt

Känslan av att inte bli sedd tror jag är lika vanlig bland smala kvinnor. Skillnaden är bara att de har andra hangups, som ex platt rumpa.
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Carl) skrev 2018-02-24 19:36:10 följande:

Känslan av att inte bli sedd tror jag är lika vanlig bland smala kvinnor. Skillnaden är bara att de har andra hangups, som ex platt rumpa.

Det har du rätt i
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?