bastamamman1 skrev 2018-03-26 13:59:15 följande:
OK! Jag har själv klockren ägglossning varje månad enligt skolboken och bra värden för min ålder, men min läkare tycket oxå jag skulle testa med 1 sedan 2 tabletter. Min känsla då var att ägglossningen och jag över huvudtaget fungerade sämre än naturligt. Sen fick jag höra av en annan läkare att vissa läkare tycker det är roligt att experimentera med letrozol och se effekterna, men att studier visar att kvinnor med fungerande äl får sämre resultat med Letrozol då det påverkar slemhinnan och flytningarna på något sätt. Medan kvinnor med ingen eller lite äl kan få bättre resultat. Så för min del känner jag mig mycket bättre rustad utan letrozol.
Ja vi får se helt enkelt... jag ska ge denna månaden med dubbel dos en chans och nästa, sen kör jag utan om det inte tar sig. Min slemhinna har iaf varit superfin som läkaren säger och ägglossning har skett som den ska när den ska så vi får bara hålla tummarna. : )
Efter snart ett år testar man allt, iaf jag. Är 38 så känner att tiden springer iväg... : /