• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Aducia
    Berolfine skrev 2018-05-26 12:11:43 följande:

Hej alla :)

Hoppar in här. BIM idag eller imorgon. Tog ett test nu på morgonen som var negativa :(

Är det någon som har erfarenhet utav Testlagrets stickor? Är dom pålitliga eller borde jag byta märke?

Hoppas alla får en super bra helg :)

Plussade på bim-4 svagt så jag tycker som är bra. Alltid plussat med dom :)
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Berolfine
    Aducia skrev 2018-05-26 13:12:58 följande:

Plussade på bim-4 svagt så jag tycker som är bra. Alltid plussat med dom :)

Denna väntan kan göra att man känner sig smått knäpp :)

Har en son på 8 år, den graviditeten hade ja ingen koll på när ja skulle ha mens, så upptäckte det i v 8!! Inga symptom förutom att brösten värkte, men det gör dom innan mens oxå.

Få testa om ett par dagar igen :)
  • Aducia
    Berolfine skrev 2018-05-26 13:22:24 följande:

Denna väntan kan göra att man känner sig smått knäpp :)

Har en son på 8 år, den graviditeten hade ja ingen koll på när ja skulle ha mens, så upptäckte det i v 8!! Inga symptom förutom att brösten värkte, men det gör dom innan mens oxå.

Få testa om ett par dagar igen :)

Ja du kanske har lägre hCg halt än andra, har nog inte med testen att göra! Vissa plussar aldrig förrän 1 vecka efter beräknad mens
    BF 29/1-2019 ///// MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • bluegrass

Hej!
    Vårt andra försök i maj, tredje efter MF i mars.
    BIM- 4. Mkt ömma bröst sedan några dagar. Lätt molvärk i magen.
    Finns ett antytt streck på testet tycker jag. Hoppas att det blir starkare och stannar kvar denna gång.

• Sanssan
    bluegrass skrev 2018-05-26 16:47:18 följande:

Hej!

Vårt andra försök i maj, tredje efter MF i mars.

BIM- 4. Mkt ömma bröst sedan några dagar. Lätt molvärk i magen.

Finns ett antytt streck på testet tycker jag. Hoppas att det blir starkare och stannar kvar denna gång.

Ja jag ser ett svagt svagt streck där! ;) testa om ett par dagar o se om det blir starkare!
  • bluegrass
    Sanssan skrev 2018-05-26 20:28:21 följande:
    Ja jag ser ett svagt svagt streck där! ;) testa om ett par dagar o se om det blir starkare!
    Tack för titten:)!
    Ja, jag fortsätter med stickorna på morgnarna nu och tar ett digitalt på BIM om mensen inte kommer.
  • bluegrass

Dagens test. BIM -3.
    Vågar börja tro att lyckan i denna tråd innefattar mig också :)!

• MR8692
    bluegrass skrev 2018-05-27 07:06:13 följande:

Dagens test. BIM -3.

Sådär såg mitt test ut också! Fick bekräftat med digitalt dagen efter :) Grattis! Välkommen in i tråden bf februari 2019 om du vill!
  • bluegrass
    MR8692 skrev 2018-05-27 07:34:43 följande:
    Sådär såg mitt test ut också! Fick bekräftat med digitalt dagen efter :) Grattis! Välkommen in i tråden bf februari 2019 om du vill!
    Åh vad roligt att höra! Tack :)! Går gärna med i gruppen när jag testat digitalt :)!
  • nufårvise
    bluegrass skrev 2018-05-27 07:06:13 följande:

Dagens test. BIM -3.

Grattis, du är gravid! Det måste du vara :)