Trullis82 skrev 2018-05-31 06:19:41 följande:
Alltså det är så himla mycket som spelar in för att mensen ska börja.
Jag var tvär säker på att jag var gravid när jag typ hade alla symptom man kan ha plus att jag testat 3 ggr då mensen var 2 veckor sen.
Men sen gav jag upp testandet o tänkte att: nä, dumma dig, du får väl komma när du vill då. 2 dagar senare kom hon tant röd.
Så vill du testa så gör det absolut. Men för mig har det varit så psykiskt påfrestande så jag gav upp tillslut o då kom mensen....
Lycka till
Det är ju det! Har haft en väldigt pålitlig cykel annars, max en dag längre väldigt sällan. Klart den börjar strula när man går o tänker mkt på den! Grejen är att det blev inte mkt till försök denna månaden då vi båda var sjuka precis efter varandra, o sen fick jag veta att mina blodvärden var kassa så då tänkte vi att vi väntar lite med att försöka tills jag fått rätt på dom.. Så jag är liksom inte ens förhoppningsfull, vill bara att mensen ska infinna sig för det är jobbigt att gå på beredskap för den.. Men det påverkar ju såklart att man går o tänker på det! Ja precis, jag vill ju undvika den stressen man orsakar sig själv, i så stor mån som möjligt..
Beställde nya tester igår när jag ändå beställde annat från apoteket, det är ju bra att ha hemma oavsett om jag behöver testa mer denna cykeln :)
Tack för svar :)