• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • FrökenUtter

[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser rosa ut i min mobil! Grattis!!

• Safir94
    Daphodil skrev 2018-06-16 16:35:16 följande:

Nääää... Påt igen nästa månad!

Ja det får det bli!
  • Safir94
    FrökenUtter skrev 2018-06-16 17:24:35 följande:

Åhnej :( vad tråkigt! Hoppas att juli är din månad!

Det hoppas jag med! :)
  • ffrida

Ja det syns mer i verkligheten än på bild men man undrar ju om man bara är galen haha! Tror det är vinkeln, ser rakt ut för mig :)

• FrökenUtter
    SL185 skrev 2018-06-16 16:22:51 följande:

Ååh va spännande! Hoppas på supertydligt positivt besked imorgon :) när är bim?

Imorgon! Den dyker alltid upp vid 14-15 på em men efter den här månadens oregelbundenheter så kan jag nog inte lita på något. Digitalt på morgonen får det bli helt enkelt!
  • bumblebeez

Alltså RFSUs "testa tidigt" -test, är det ett pålitligt test? Har googlat och det är många som skriver att de fått spökstreck? Och jag antar att jag kanske också fått ett.. :O

• bumblebeez

Alltså man skulle ju tro att det skulle vara starkare om det var sant eftersom det är "testa tidigt" och jag har BIM idag eller imorn och det knappt syns? Vågar jag visa killen detta?

• FrökenUtter
    bumblebeez skrev 2018-06-16 18:04:51 följande:

Alltså RFSUs "testa tidigt" -test, är det ett pålitligt test? Har googlat och det är många som skriver att de fått spökstreck? Och jag antar att jag kanske också fått ett.. :O

Verkar man ju kunna få på väldigt många varianter! Varför tror du att ditt är spök?
  • JoWiAn
    bumblebeez skrev 2018-06-16 18:08:53 följande:

Alltså man skulle ju tro att det skulle vara starkare om det var sant eftersom det är "testa tidigt" och jag har BIM idag eller imorn och det knappt syns? Vågar jag visa killen detta?

Det ser för starkt ut för att vara spökstreck tycker jag!
  • bumblebeez
    FrökenUtter skrev 2018-06-16 18:10:37 följande:
    Verkar man ju kunna få på väldigt många varianter! Varför tror du att ditt är spök?
    Det känns för bra för att vara sant liksom.. Jag har inte alls samma symptom som förra gången, inga ömmande bröst eller något? :/ Jag läser ju om spökstreck, har aldrig förstått vad ett sådant är så därför undrar jag om det är så här de brukar se ut? :O
Svar på tråden BIM juni 2018