BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Min sambo är också medveten om testandet. Har lovat att vi ska göra det ihop, fast gårdagens lunch-test fick han se först sent ikväll så jag har väl fuskat lite. Har visat honom strecket imorse i alla tänkbara ljus och mot alla möjliga bakgrunder för att han ska se den ljusrosa tonen men han köper det inte. Blir digitalt imorgon på BIM så får vi se om det lyckas övertala..
Gick på toa nyss och det kom lite lite rosa på pappret.. Fick ett svagt plus igår så nu är man orolig att det blir missfall :( Är det vanligt med rosa på pappret när man blir gravid?
Thorax: ledsen att jag inte svarat på ditt meddelande. Har bara mobilen och så svårt att skriva med den. Hejja dig!!!!
Jag är helt hopplös, har nu tagit ett till test efter att maniskt googlat kemisk graviditet. Nu tycker jag att det är ganska starkt.
[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Jätteplus! Grattis! Hoppas på ett sånt här med imorgon.
Jowian: Tack, imorgon är det din tur!!!!!
Imorgon ska jag på utflykt hela dagen så då kan jag hålla mig ifrån testandet.
Lycka till alla andra, var verkligen tvärblankt på bim -3. Så det finns hopp för er andra också. Har testat svaga plus efter bim med mina två andra barn.
Du har plussat, gissar jag? (Dålig koll på alla i tråden!) Bra att kolla att det ökar. Helt sanslöst egentligen att man ska behöva vänta till VUL (om man inte erbjuds KUB) för att få bekräftat att det faktiskt gått vägen.
Min sambo är också medveten om testandet. Har lovat att vi ska göra det ihop, fast gårdagens lunch-test fick han se först sent ikväll så jag har väl fuskat lite. Har visat honom strecket imorse i alla tänkbara ljus och mot alla möjliga bakgrunder för att han ska se den ljusrosa tonen men han köper det inte. Blir digitalt imorgon på BIM så får vi se om det lyckas övertala..
[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser strecket :) grattis :)
Och där kom mensen.. önskar er alla andra lycka till! :)