• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • SL185
    Plus skrev 2018-06-16 14:33:55 följande:

Gick på toa nyss och det kom lite lite rosa på pappret.. Fick ett svagt plus igår så nu är man orolig att det blir missfall :( Är det vanligt med rosa på pappret när man blir gravid? 

Jag har hört fler som fått det utan att det varit missfall! För min del var det dock missfall (menar inte att göra dig orolig men ville bara berätta hur det var för mig). Men det är väldigt olika o verkar ändå vara ganska vanligt med blödningar då o då under graviditet.

Ha tålamod o vara positiv tills motsatsen är bevisad, hoppas o ber att det inte är nåt farligt <3
  • JoWiAn
    Norrskens skrev 2018-06-16 16:10:26 följande:

Jowian: Tack, imorgon är det din tur!!!!!

Imorgon ska jag på utflykt hela dagen så då kan jag hålla mig ifrån testandet.

Lycka till alla andra, var verkligen tvärblankt på bim -3. Så det finns hopp för er andra också. Har testat svaga plus efter bim med mina två andra barn.

Testa du detta sista nu på eftermiddagen?

Ska nog ta ett när jag kommer hem.
  • Daphodil

[quote=78802445][quote-nick]Norrskens skrev 2018-06-16 15:45:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Inget tvivel! Stort grattis!

• Daphodil
    Safir94 skrev 2018-06-16 16:26:29 följande:

Och där kom mensen.. önskar er alla andra lycka till! :)

Nääää... Påt igen nästa månad!
  • bumblebeez
    Daphodil skrev 2018-06-16 12:19:20 följande:
    Tror det är sunt att vara försiktigt skeptisk. Men tror ändå att du lika gärna kan vara gravid som bara förkyld. Håller tummar och tår
    Får hoppas, men vågar inte hoppas för mycket. Tack :) 
  • FrökenUtter
    Safir94 skrev 2018-06-16 16:26:29 följande:

Och där kom mensen.. önskar er alla andra lycka till! :)

Åhnej :( vad tråkigt! Hoppas att juli är din månad!
  • ffrida

Har följt denna tråd men inte skrivit innan, har bim den 19/6 men ät osäker på om jag plussade i morse? Är det bara jag som ser något?

• Daphodil

Jag är så vansinnigt trött att jag vill gå och sova. Sätter jag mig ner är det typ kört! Är inte detta en graviditet så vet jag inte vad det är...

• FrökenUtter
    Daphodil skrev 2018-06-16 15:15:09 följande:

Min gubbe ser inte heller streck Blir helt frustrerad haha. Har du lagt upp ditt streck för beskådan här?

Jo, i fredags eftermiddag la jag ut! Har visat honom andra positiva exempel i bilder så nu börjar han fatta vad svagt rosa innebär. Men vi firar annat idag så vi sa att vi ändå väntar med att ev fira till imorgon :)
  • Daphodil
    ffrida skrev 2018-06-16 17:25:51 följande:

Har följt denna tråd men inte skrivit innan, har bim den 19/6 men ät osäker på om jag plussade i morse? Är det bara jag som ser något?

Jag ser ett svagt streck, men det är snett ut? Är det vinkeln bara?
Svar på tråden BIM juni 2018