• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Norrskens

La precis ut morgonens test ????. Jag har kissat ut 1 kg sen jag tog Testet, skojat inte ????. Det är i varje fall dyrt symtom som jag haft tidigare, kissnödig.

• Daphodil
    Norrskens skrev 2018-06-16 08:59:24 följande:

Jag har kissat så många ggr på morgonen så det känns inte som jag kan ta nåt nytt test för det är så okoncentrerat trots att jag inte druckit nåt.

När jag har varit gravid så har plusset alltid kommit sent, två ggr efter bim så det finns chans för er andra.

Här är dagens test:

Jag ser :) är det rosa irl?
  • Norrskens

Ja, det var initialt. Har beställt massa fler tester :). Vågar inte berätta för nån av mina vänner vad jag håller på med, skulle inte tro att jag var klok :).

• Daphodil
    AnonymAB skrev 2018-06-16 08:18:42 följande:

Idag är det BIM+1 för mig. Negativt test igår morse.

Ingen mens i sikte. Tycker jag haft mer flytningar än vanligt den senaste veckan. inatt har jag även mått mer illa än vad jag gjort senaste veckan. kommer som skov.

Var på fest igår men kände mig inte sugen på någonting. Drack endast ett glas bubbel.

är det tid för mig att hoppa över till Juli tråden?

Inget överhoppande innan mensen kommit (eller inte kommit ;)) tycker jag! Vissa plussar sent.

Testa igen om några dagar, om mensen fortsätter utebli. Eller testa varje dag som vi testgalningar :D
  • Daphodil
    Norrskens skrev 2018-06-16 09:07:20 följande:

Ja, det var initialt. Har beställt massa fler tester :). Vågar inte berätta för nån av mina vänner vad jag håller på med, skulle inte tro att jag var klok :).

Hihi samma här. Smyger med testerna för maken.

Ska du testa imorrn igen?
  • Norrskens

Daphodil, skriver från mobilen så därför det blir lite konstigt ibland. Ska nog testa i eftermiddag igen eftersom jag inte kan hålla mig :).

• Thorax
    FGK skrev 2018-06-16 08:42:50 följande:

Någon som kan hjälpa mig redan ut lite frågetecken? :) Igårmorse så blinkade gubben, och på kvällen så var den fast. Tempen idag, var samma som igår. Har jag ägglossning idag då tro? Och när har jag BIM?

Äl kan ju komma på em kvällen, därför ska man helst testa morgon, middag, kväll ibörjan tills man vet när den brukar dyka upp. Min kommer tex alltid på kvällen så jag testar alltid på kväll med stickor.

När de får positivt/glad gubbe så släpper ägget inom 24-48h :)
  • Daphodil
    Norrskens skrev 2018-06-16 09:18:01 följande:

Daphodil, skriver från mobilen så därför det blir lite konstigt ibland. Ska nog testa i eftermiddag igen eftersom jag inte kan hålla mig :).

Uppmuntrar frekvent testande :D
  • JoWiAn
    Norrskens skrev 2018-06-16 09:07:20 följande:

Daphodil skrev 2018-06-16 09:12:45 följande:

Hihi samma här. Smyger med testerna för maken.

Ska du testa imorrn igen?

Hahaha! Stod precis o fundera på om jag skulle fråga er om era respektive var medvetna om detta testandet! Min är helt omedveten. Har digitala hemma som han vet och tror att jag väntar att testa. Ops... Han skulle nog fundera på vad det är han bor med om han vetat.
Svar på tråden BIM juni 2018