BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Jag hoppar in här .
Vi har 2 barn som är 6,5år och 4år, nu ser vi fram imot ett nytt litet mirakel.
Slutade med mina p-piller slutet av februari.
Har en 25 dagars cykel. Gjorde vårt första försök med bim som kom 4/6. Jag hade inte exakt koll på min ägglossning förra gången och så hade vi nog sex för många gånger så det blev inget..
Ny bim är 29/6 , ägglossning igår tror jag enligt testerna. Vi har haft sex i förrgår, igår och ska ha idag.
Sen börjar den eviga ?sjukt långa? väntan så man håller på o bli knäpp tills man kan testa ????
Kanske ska lämna tråden, känner mig väldigt osynlig :/
Jag hoppar in här .
Vi har 2 barn som är 6,5år och 4år, nu ser vi fram imot ett nytt litet mirakel.
Slutade med mina p-piller slutet av februari.
Har en 25 dagars cykel. Gjorde vårt första försök med bim som kom 4/6. Jag hade inte exakt koll på min ägglossning förra gången och så hade vi nog sex för många gånger så det blev inget..
Ny bim är 29/6 , ägglossning igår tror jag enligt testerna. Vi har haft sex i förrgår, igår och ska ha idag.
Sen börjar den eviga ?sjukt långa? väntan så man håller på o bli knäpp tills man kan testa ????
Positivt är väl ändå att ägglossning sker inom 24-48h då den har som högst utslag precis innan. Kanske annat med digitala?
Så är de med stickor och kasetter iaf :)
Det betyder nog inget tyvärr... Färgrester troligtvis.
När har du BIM då?
Min make vet..fast jag har kämpat för att kontrollera mitt testande hahaha. Tog bara ett test under veckan o har 2 digitala kvar, tänkte ta ett varje vecka så att jag ser att antalet veckor ökar. :)
Jag börjar tappa hoppet.. hade bim igår och mensen har fortfarande inte kommit men testen är negativa. Hade en liten tempdip i morse men var är mensen då? :(
Gick på toa nyss och det kom lite lite rosa på pappret.. Fick ett svagt plus igår så nu är man orolig att det blir missfall :( Är det vanligt med rosa på pappret när man blir gravid?
Glöm inte att du fortfarande är tidigt ute med tester jämfört med de flesta! ÄL+12 om jag inte tänker fel? Ungefär en femtedel av alla gravida får fortfarande neg dag 12 på vanliga tester. Så håll ut lite till innan du ger upp :)
Jag är på BIM+1 Idag med 3st negativa test denna veckan.
Jag har mått illa, varit trött, haft yrsel, molande o ilande nedre delen av magen. å varit jätte hungrig och sugen på allt som är ätbart.
du då?