BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Helt säker på att jag är skengravid, ni vet ju - jag har ju inga symptom - förutom lite molvärk. Mens som ska komma vilken dag som helst nu. Men drömde jag att jag testade positivt, vilket jag förklarar som "naturligt" eftersom magen molade mer än vanligt under natten (mina drömmar brukar liksom gå ihop med hur det känns i kroppen på riktigt).
Men det som avslöjar hur mycket jag verkligen vill detta är mitt sug efter salt lakris. Läser att det är vanligt att bli sugen när man har mens för att man förlorar blod osv. Men jag har aldrig varit så där sugen, gillar inte lakris. Nu sitter jag här med min fjärde bit liksom. :/ Hahaha, kan man verkligen lura sig själv så här mycket?
Jo, jag vet. Men vid tidigare graviditet hade jag ändå ett inre lugn, nu har jag ju inte det så därför jag är ganska säker på att det skulle visa negativt.
Illamåendet är inget jag letar efter, det fick jag i vecka 9 sist gång. Det är liksom ömma bröst + allt det andra som var sist som jag inte har.
Är "trött". Mina ögonlock känns tunga från kl 14 och helt till jag lägger mig, men jag har också haft en "förkylning" i snart 14 dagar, med enbart små rethost och blåsor på tungan, så tänker ju att det kanske sitter ihop med ögonen?
Tack i alla fall för lite "tro" på en graviditet. :) <3
Någon som kan hjälpa mig redan ut lite frågetecken? :) Igårmorse så blinkade gubben, och på kvällen så var den fast. Tempen idag, var samma som igår. Har jag ägglossning idag då tro? Och när har jag BIM
[quote=78801436][quote-nick]FGK skrev 2018-06-16 08:42:50 följande:[/quote-nick]
Någon som kan hjälpa mig redan ut lite frågetecken? :) Igårmorse så blinkade gubben, och på kvällen så var den fast. Tempen idag, var samma som igår. Har jag ägglossning idag då tro? Och när har jag BIM?
Haha!
Jag funderade på att visa maken igår, men insåg att hans otränade öga bara skulle se ett supersvagt streck. Han skulle nog behöva att strecken var lika starka för att tro att det var positivt! :'D Så jag tänkte vänta tills jag har ett ev positivt digitalt, för där är det ju inget att tolka!
Jo, jag vet. Men vid tidigare graviditet hade jag ändå ett inre lugn, nu har jag ju inte det så därför jag är ganska säker på att det skulle visa negativt.
Illamåendet är inget jag letar efter, det fick jag i vecka 9 sist gång. Det är liksom ömma bröst + allt det andra som var sist som jag inte har.
Är "trött". Mina ögonlock känns tunga från kl 14 och helt till jag lägger mig, men jag har också haft en "förkylning" i snart 14 dagar, med enbart små rethost och blåsor på tungan, så tänker ju att det kanske sitter ihop med ögonen?
Tack i alla fall för lite "tro" på en graviditet. :) <3
Inget överhoppande innan mensen kommit (eller inte kommit ;)) tycker jag! Vissa plussar sent.
Testa igen om några dagar, om mensen fortsätter utebli. Eller testa varje dag som vi testgalningar :D
Kanske ska lämna tråden, känner mig väldigt osynlig :/
Kanske ska lämna tråden, känner mig väldigt osynlig :/
Min make vet..fast jag har kämpat för att kontrollera mitt testande hahaha. Tog bara ett test under veckan o har 2 digitala kvar, tänkte ta ett varje vecka så att jag ser att antalet veckor ökar. :)
OMG, jag är också testgalen ???? men blir så besviken varje gång. men vad betyder det när det är lite grå/rosa vid "max" strecket som ett test visade längre upp i flödet?