• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • JoWiAn
    Laijina skrev 2018-06-17 08:23:37 följande:

Jag är på ÄL +7 när kan jag börja testa?

Jag har inga direkt symtom, men det hade jag inte heller med dottern

Hade väntat iaf till äl+10
  • Thorax
    JoWiAn skrev 2018-06-17 06:57:57 följande:

Dessa blanka test! Förstår dom inte att de ska ha ett font streck... Tråkigt. Men hoppas det tar sig snart *kram*

Tack, man hoppas ju det bara äe förtidigt. Tur ekonomin är kass denna månad så jag inte kan köpa massa test, har två kvar som jag ska spara till midsommmar :)
    Norrskens skrev 2018-06-17 07:23:57 följande:

Jag har PCO trots att jag har BMI på 22, näe jag var yngre så var mina cyklar väldigt oregelbundna upp till 37 dagar. Jag hade 14 dagar lutealfas då också. Sen jag blev äldre har jag 28 dagar.

Vad skönt den jämnade ut sig allt eftersom, här är de tvärt om. Har även pcon då jämnat ut sig?

För mig blir den värre med åldern.
    JoWiAn skrev 2018-06-17 06:59:30 följande:

Jag hade blankt till bim-3.... o då var det knappt synbart. Hur långt till bim idag? Svårt att hålla koll på alla

Det låter positivt ju :)

Mina cyklar är i genomsnitt är 33 dagar. Förra månaden var den 36, lutenfasen är på denna månad 19 dagar. Äl+13 idag. Så bli bim -6 då tror jag.
  • FrökenUtter
    Thorax skrev 2018-06-17 05:56:01 följande:

Blankt idag också. Nu inväntar jag med att testa till midsommar. Då borde det ena eller andra ha dykt upp.

Håll ut!
  • Daphodil
    Norrskens skrev 2018-06-17 06:48:10 följande:

Daphodil: lycka till idag! När kan man ta ett digitalt? Har aldrig tagit ett sånt. Mitt test idag är ungefär som det igår som jag tog på eftermiddagen.

Tack Norrsken! Testet idag är något starkare, men inte så starkt som jag hade hoppats. En del av mig nojar om missfall/x trots att jag vet att det är DUMT. Jag väntar med att ta digitalt till BIM (i övermorgon). Men jag tror man kan ta digitalt så fort man får ett hyfsat välavgränsat rosa streck. Har du planerat när du testa digitalt?
  • Daphodil
    FrökenUtter skrev 2018-06-17 09:00:42 följande:

Här har vi mitt digitala också! Det var sant!! Tack för peppen med stickorna <3 så underbart!

GRATTIIIIS!!
  • Daphodil
    JoWiAn skrev 2018-06-17 07:01:15 följande:

Taaaadaaaa!!!

a

Grattis även här!! (Och jag har fått "inside info" och kan intyga att stickorna är starkare på originalfoto än på familjeliv )
  • Daphodil
    Thorax skrev 2018-06-17 08:33:45 följande:

Tack, man hoppas ju det bara äe förtidigt. Tur ekonomin är kass denna månad så jag inte kan köpa massa test, har två kvar som jag ska spara till midsommmar :)Vad skönt den jämnade ut sig allt eftersom, här är de tvärt om. Har även pcon då jämnat ut sig?

För mig blir den värre med åldern.Det låter positivt ju :)

Mina cyklar är i genomsnitt är 33 dagar. Förra månaden var den 36, lutenfasen är på denna månad 19 dagar. Äl+13 idag. Så bli bim -6 då tror jag.

Då är du tidigt ute, och ett negativt test idag betyder noll Låter perfekt att testa på midsommar!
  • anny1
    FrökenUtter skrev 2018-06-17 09:00:42 följande:

Här har vi mitt digitala också! Det var sant!! Tack för peppen med stickorna <3 så underbart!

Stort grattis!

Tipsar om en tråd som heter BF februari 2019 här på familjeliv
  • anny1
    JoWiAn skrev 2018-06-17 07:01:15 följande:

Taaaadaaaa!!!

a

Grattis!!!
Svar på tråden BIM juni 2018