BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Jag tycker det ser positivt ut! Är du också lite "hysterisk" nu? För då är det du ser positivt, även om du själv kanske också har svårt att tro det (precis som jag). :) Grattis :D
Undrar om det finns någon hemlig sluten grupp på FB för oss som plussat på denna tråd..? :)
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, mindran
14/6 EmmalinneaS, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, lyckligast80
16/6 - Ejjami , Elih
17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter
18/6 - Zandylina, Jowian
19/6 Daphodil
20/6 smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81
22/6 Lunalove, Sussovich
23/6 Thorax
25/6 Systeryser33
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
smulan87
27/6 Camilllla, Lilly2015 , Jojocool
28/6 FGK
+PLUS-lista +
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
12/6 SL185 (bim-3)
14/6 ettlitetsyskon
16/6 Bumblebeez
Jag korrigerade, jag antar att smulan87 har BIM om 10 dagar eller så är hon synsk :)
Jag tycker det ser positivt ut! Är du också lite "hysterisk" nu? För då är det du ser positivt, även om du själv kanske också har svårt att tro det (precis som jag). :) Grattis :D
Undrar om det finns någon hemlig sluten grupp på FB för oss som plussat på denna tråd..? :)
Då är det ett solklart plus :D Man kan inte bli galnare då!
Jag kan fixa en sluten grupp som ingen ser, skicka PM till mig med mailadressen du använder på Facebook här. :)
Jag är så spänd inför morgondagen! Jag är ganska säker att mitt svaga test igår var positivt, men jag har inte berättat för någon (inte ens maken, då jag hoppas få visa digitalt för honom imorgon). Det är så svårt när alla mina tankar upptas av det här och jag inte kan säga något till någon
Nej, det vore väldigt märkligt om jag faktiskt hade några känningar. Sen tror jag mycket sitter psykiskt, speciellt när man vet att man lyckats pricka ägglossningen. Tack snälla för att du håller tummarna! :)
Hur går det för dig? :D
Tog ett nytt test nu precis och jag tycker det syns lite tydligare ????????
Jag är så spänd inför morgondagen! Jag är ganska säker att mitt svaga test igår var positivt, men jag har inte berättat för någon (inte ens maken, då jag hoppas få visa digitalt för honom imorgon). Det är så svårt när alla mina tankar upptas av det här och jag inte kan säga något till någon