• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Lunalove

Trevligt att se massa plus! Tyvärr så gör det en annan mer uppgiven såklart... :(

Trevligt med massa vårdpersonal här som dessutom håller på inom operation! Jobbar själv som uska på operation under somrarna + slöarbete medan jag studerar till ssk. Har en termin kvar och sedan blir det att vidare utbilda sig till operationssk :D

Hade blivit bra tinat att få en knodd mellan studierna ;p

BIM 21/5
  • Norrskens
    Lunalove skrev 2018-06-17 18:21:51 följande:

Trevligt att se massa plus! Tyvärr så gör det en annan mer uppgiven såklart... :(

Trevligt med massa vårdpersonal här som dessutom håller på inom operation! Jobbar själv som uska på operation under somrarna + slöarbete medan jag studerar till ssk. Har en termin kvar och sedan blir det att vidare utbilda sig till operationssk :D

Vad roligt, behövs verkligen operationssjuksköterskor. Jag är ane.ssk så jag vet vilket viktigt de har.
  • Daphodil
    Norrskens skrev 2018-06-17 18:15:38 följande:

Åh, har du jobbat på op. Vad jobbar du nu?

Nä jag har bara auskulterat på op. Hållt nån hake och sytt nåt enstaka sår hehe Har inte psyket för det. Jag är AT så just nu är jag på internmedicin. Nattvecka på akuten känns mindre lägligt nu
  • Daphodil
    Lunalove skrev 2018-06-17 18:21:51 följande:

Vad kul! Haha vi får snart skaffa en egen tråd
  • Daphodil
    Norrskens skrev 2018-06-17 18:26:19 följande:

Vad roligt, behövs verkligen operationssjuksköterskor. Jag är ane.ssk så jag vet vilket viktigt de har.

DET är ju annan sak! Anesyrra verkar extremt kul, ni behöver knappt läkarna utan fixar det mesta själva.

(Sorry OT alla andra!)
  • Thorax