• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • sussovich

Jag tänkte ta cb tidigtest på "äl+14, BIM-1", borde man veta helt då eller kan det ta fler dagar till??, om inte mensen så klart skulle dyka upp då..

Ska i väg på midsommarafton och därför tänkte jag ta dagen innan så kan man planera midsommar lite bättre efter testet:).
  • Thorax
    sussovich skrev 2018-06-17 11:51:28 följande:

Jag tänkte ta cb tidigtest på "äl+14, BIM-1", borde man veta helt då eller kan det ta fler dagar till??, om inte mensen så klart skulle dyka upp då..

Ska i väg på midsommarafton och därför tänkte jag ta dagen innan så kan man planera midsommar lite bättre efter testet:).

Sånt test har jag också jag tänkte testa på torsdag eller fredag :) bim 0 på fredag
  • FrökenUtter
    sussovich skrev 2018-06-17 11:51:28 följande:

Vid äl+12/13 bör du kunna veta ganska säkert med testa tidigt. Men det finns ju alltid undantag ändå!
  • sussovich
    Thorax skrev 2018-06-17 11:56:19 följande:

Sånt test har jag också jag tänkte testa på torsdag eller fredag :) bim 0 på fredag

Spännande, kan inte dagarna gå lite fortare.. haha
  • sussovich
    FrökenUtter skrev 2018-06-17 12:20:44 följande:

Vid äl+12/13 bör du kunna veta ganska säkert med testa tidigt. Men det finns ju alltid undantag ändå!

Okej tack, ska försöka vänta in i det sista. Tänkte ta billigare test på onsdag äl+13 :D
  • SL185
    FrökenUtter skrev 2018-06-17 09:00:42 följande:

Här har vi mitt digitala också! Det var sant!! Tack för peppen med stickorna <3 så underbart!

Stooort grattis :)
  • bumblebeez
    FrökenUtter skrev 2018-06-17 09:00:42 följande:
    Här har vi mitt digitala också! Det var sant!! Tack för peppen med stickorna <3 så underbart!
    Grattis!  :)
  • Sommar15
    Daphodil skrev 2018-06-17 10:47:38 följande:

Jag försöker lägga ut dagens test, BIM - 2. Trots att mina streck verkar försvinna här

Nej jag ser streck! Det där skulle jag tolka som positivt!
  • Sommar15
    Lilly2015 skrev 2018-06-17 10:57:43 följande:

Jag är också på ÄL+4 (eller +6) idag. Natural cycles satte ut min ägglossning i måndags men jag tror att det var i onsdags. Jag har kort lutealfas så väntan är inte riktigt lika lång för mig. Men ändå, så segt! Vill bara veta. Har dock inga förhoppningar. Har varit sjuk och känner inget i kroppen den här månaden :) gör du? Det är ju såklart för tidigt att ha symptom men ändå!

Hur lång lutealfas har du? Har du blivit gravid trots det nångång? Jag har tidigare haft typ 14 dagar men nu har jag bara haft 10-11 dagar senaste månanderna och är orolig att det är för kort tid för att ägget ska hinna fästa...
Svar på tråden BIM juni 2018