BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Jag tänkte ta cb tidigtest på "äl+14, BIM-1", borde man veta helt då eller kan det ta fler dagar till??, om inte mensen så klart skulle dyka upp då..
Ska i väg på midsommarafton och därför tänkte jag ta dagen innan så kan man planera midsommar lite bättre efter testet:).
Jag tänkte ta cb tidigtest på "äl+14, BIM-1", borde man veta helt då eller kan det ta fler dagar till??, om inte mensen så klart skulle dyka upp då..
Ska i väg på midsommarafton och därför tänkte jag ta dagen innan så kan man planera midsommar lite bättre efter testet:).
Sånt test har jag också jag tänkte testa på torsdag eller fredag :) bim 0 på fredag
Vid äl+12/13 bör du kunna veta ganska säkert med testa tidigt. Men det finns ju alltid undantag ändå!
Här har vi mitt digitala också! Det var sant!! Tack för peppen med stickorna <3 så underbart!
Jag försöker lägga ut dagens test, BIM - 2. Trots att mina streck verkar försvinna här
Jag är också på ÄL+4 (eller +6) idag. Natural cycles satte ut min ägglossning i måndags men jag tror att det var i onsdags. Jag har kort lutealfas så väntan är inte riktigt lika lång för mig. Men ändå, så segt! Vill bara veta. Har dock inga förhoppningar. Har varit sjuk och känner inget i kroppen den här månaden :) gör du? Det är ju såklart för tidigt att ha symptom men ändå!