BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Jag vill vara med på tisdag om mitt digitala säger ja!
Vet du att min första test igår på morgonen var väldigt svagt men sen höll jag ned stickan längre i behållaren och då blev det ett starkare plus. Håller starkt på dig. Planerar att ta ett digitalt när jag får ett med posten.
Thorax: jag har haft det själv, det är först i vecka 6 du kan få symtom av det. Jag är inte rädd för det den här ggn då mina test har segrat fint, blev inte av m vägledare men blev op:är.. Det är väldigt ovanligt att den spricker.
Har vart och åkt karuseller idag, jag mår så sjukt illa nu.
Grattis till alla som pussar, helt otroligt!!!!
Thorax: jag har haft det själv, det är först i vecka 6 du kan få symtom av det. Jag är inte rädd för det den här ggn då mina test har segrat fint, blev inte av m vägledare men blev op:är.. Det är väldigt ovanligt att den spricker.
Har vart och åkt karuseller idag, jag mår så sjukt illa nu.
Grattis till alla som pussar, helt otroligt!!!!
Vad skönt att höra, då får jag hoppas det är mensen eller bebis som är på g snart :)
En fråga: jobbar du inom thoraxvård :)?
Nej tyvärr, vårdcentral :) men alltid vart extra intresserad av intensivvården och operation. Men samtidigt för bekväm för att flytta på mig haha
Åh, mer vårdpersonal! Jag med!
Norrsken, du med?
Jobbar inom operationsvård som spec.ssk. jätteroligt. Kul med vårdpersonal. Jobbade på vårdcentral ett tag men det var så otroligt svårt :).
Fast op är råare, jag har aldrig gillat klimatet. Många lynniga kirurger som sätter hela tonen för arbetsmiljön. Ooch jag får lätt klaustrofobi att stå där i flera timmar och inte kunna kissa eller ta en kopp kaffe. Inget för mig!