BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Grattis till er som plussat! ????
För mig är det mååånga dagar kvar till bim 29/6..
jag har ju en cykel på 25 dagar. Jag har ganska många testa tidigt gravtest hemma så får se när jag vågar börja testa!
När har ni andra plussat som tidigast?
Någon mer som har bim så sent som jag denna månaden? ??
Ja jag är nog det. Hoppas det i alla fall. Börjar bli nojjig över utomkved
Jag försöker lägga ut dagens test, BIM - 2. Trots att mina streck verkar försvinna här
jag har ju en cykel på 25 dagar. Jag har ganska många testa tidigt gravtest hemma så får se när jag vågar börja testa!
Vad gör dig orolig för det?
Jag har bim den 28/6. Är på ÄL+4 idag! Denna vidriga väntan ????
God morgon och grattis till er som plussat <3
Åh måste få skriva av mig lite idag med..
BIM+2 Idag. Jag har illamående från o till, ilande i magen, trötthet och ett humör som inte är nå vidare. stackars min sambo <3
Men i alla fall. Inatt drömde jag att jag hade plussat och jag hade överraskat min sambo med att visa testet på morgonen och vi var överlyckliga.
Så vaknar jag i morse och inser att det bara var en dröm ;'(
Hjärnspöken mest. Två nära vänner har fått de. Jag har sån kraftig mensvärk i en vecka nu. Dock ingen blödning så de är ju bra
Verkar ju osannolikt att ni skulle få det alla tre <3 Mensvärken kan ju bara vara att det bor nån liten i dig, på RÄTT plats.