BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
ELLER HUR!
Blev nästan lite nojig när jag kände mig pigg idag, men sen när jag kom hem bara stupade jag och då kändes det "bra" för symtomen är kvar Mår dock lite illa vilket gör mig orolig - vid senaste graviditeten mådde jag illa först lägre fram. Betyder detta att jag kommer må mer illa (rejält) denna gång? Någon som har erfarenhet om just detta?
Vi kanske bara är lite för otåliga :) har läst mycket om kort lutealfas och tio dagar verkar inte vara någon fara. Min abort var medicinsk och blev tillslut också kirurgisk för att allt inte kom ut. Skönt att höra att du fått en dotter efter ditt missfall :)
Ja nu håller vi tummarna och övervinner våra korta lutealfaser :) när har du bim?
Haha tråden Vårdpersonal med Bim i juni blir det väl snart. Vad kul med så många. Och skönt också, tänk vad bra svar vi kan få med all denna samlade kunskap
Jag har oxå illamående, började sen förra lördagen (bim var ju i fredags)!!! Dock har det varit hanterbart men värst var det igår, höll på kräkas på morgonen. Idag är det på låg nivå igen. Vet inte vad det innebär faktiskt.. men ska inte klaga över symtomen..vart skiträdd när jag vaknade imorse o inte hade kramper..tänkte nu kommer missfallet igen. Men så kom kramperna tillbaka nyss, älskar mina kramper o illamåendet hahahaha (man blir helt galen efter missfall asså) :D
Haha, jag är här och representerar tandvården då :)
Haha, ska sluta kapa tråden nu. Kul med at.
Jag känner mig bakis konstant, sen kör det i tjejmagen mest hela tiden. Tycker det är väldigt skönt att det ligger semester framför en så en kan gå offentligt med detta i augusti (om det nu går vägen).
Usch vad jobbigt! Mitt illamående ligger mer som en molande obehaglig känsla, men jag blir liksom lite orolig i kroppen av det.
Haha - härligt att ändå kunna njuta av inte helt trevliga symtom!
Ja nog bara otåliga! :) bim 26e! Du?
23 eller 25 :) men ska inte testa förrän den 25 har jag bestämt. Så det blir en ovetande midsommar!
Exakt samma som min. Orosillamående typ men inte så jag känner att jag behöver kräkas eller hämta frisk luft.
Ja vad ska alla göra på midsommar?
Har ni någon backup plan?