BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Ja vad ska alla göra på midsommar?
Har ni någon backup plan?
Jag har en liten undran.. enligt min app så ska jag ha haft ägglossning i onsdags. Idag fick jag ett stick långt in i slidan, typ livmodertappen. Inte så farligt men ändå så att jag ryckte till och sa "aj" av ren reflex. Sedan var det inget mer. Har det hänt någon annan och den varit gravid??
gokväll mina vänner
vet ni om man kan ha mer sexlust som gravid? vi har haft sex två dagar i rad nu. brukar tyvärr aldrig hända annars..då jag har problem med lusten
idag BIM+2
gokväll mina vänner
vet ni om man kan ha mer sexlust som gravid? vi har haft sex två dagar i rad nu. brukar tyvärr aldrig hända annars..då jag har problem med lusten
idag BIM+2
Inga personliga erfarenheter av just det, men det låter väl inte som nåt oerhört osannolikt symtom
Hur ser testen ut?
testen var blankt till i torsdags.. har inte vågat testa något sen dess..
Har även fått mycket finnar.. på ryggen/axlarna har aldrig finnar där annars. har även fått mycket finnar runt munnen och tinningen.
önskar mig inget hellre att det ska bli ett plus <3
Hoppas det inte blir värre längre fram Min förra graviditet var jag sjukskriven 25 % de två veckor när det var som värst. Men kräktes aldrig då och det hoppas jag slippa nu med. (Ok vet inte 100% att jag ÄR gravid, men har en stark tro och förhoppning )
Vi ska fira med svärfar & co i Dalarna. Jag är inte känd för att vara svår med spriten så ingen lär nog se förvånad ut om jag dricker läsk
Jag har bim måndagen efter, alltså 25:e och kommer bara va äl+9 på fredag så kommer inte veta då! Vi ska va i annan stad så jag kommer köra! Slår nog upp en cider i början på EM och smuttar på om jag vill för att det inte ska se genomskinligt ut, men nån annan dricka blir det absolut inte! Kvittar om jag har minus på stickan den dagen! Jag har ju blivit gravid de två förra månaderna och visste flera dagar innan att jag var gravid då jag känt det jag tror är ägget som fäst båda gångerna, mina bröstvårtor har gjort ont och min smärta av reumatismen som annars är rätt djävulsk i princip försvinner! Så rätt uppenbara tecken för mig! Nu har det ju blivit missfall båda gångerna så att ?plussa? för mig just nu innebär inte lägre någpt stort, utan bara ett eventuellt tillfälle som kanske går/kanske inte! Kommer behöva gå förbi och iaf få se ett tickande hjärta innan jag räknar mig som gravid nästa gång! Jobbigt, men jag måste skjuta det ifrån mig för att orka fortsätta försöka!
Hur firar ni andra midsommar? <3
Har ulcerös kolit. Säger att jag inte dricker för det. Blir dålig i magen. Det är ju faktiskt sant men dricker lite ibland....
gokväll mina vänner
idag BIM+2