• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • JoWiAn
    Frallanz skrev 2018-07-01 17:26:40 följande:

Usch, vad jobbigt :( beklagar! Blev du gravid snabbt igen efter det eller försöler du än?

Det stämmer att det är vid tiden för mens ungefär, jag fick svagt plus med båda. Ena gången testade jag bim-4 svagt som aldrig steg. Började blöda "bim+1" och andra gången testade jag svagt bimdagen och blödning bim+1.

Jag blev gravid direkt efter sista MF. Sonen är nu 6 år.

Gravid nu igen. Första försöket. Ny man. Idag v 5+6. Testen ökar som dom ska. Så hoppas det sitter. Fast det var längesen så sitter ändå oron kvar.

• Frallanz
    JoWiAn skrev 2018-07-01 17:35:06 följande:

Jag blev gravid direkt efter sista MF. Sonen är nu 6 år.

Gravid nu igen. Första försöket. Ny man. Idag v 5+6. Testen ökar som dom ska. Så hoppas det sitter. Fast det var längesen så sitter ändå oron kvar.

MEN åh! Grattis! Vad roligt :D min son blev 3 nu i juni. Han kom till på första försöket, så blev frustrerad när jag fick mf på första försöket, o sen mf på andra försöket så tredje gången gillt nu.. men det som händer det händer, tyvärr.

Förstår att din oro är där! Dina plus ser fina o starka ut iallafall :) ska du på vul nåt? Mina 3 test här nere, ingen aning om varför jag tog 3 test egentligen, haha. Men de var nog för att jag hade 3 hemma ;) Översta är de första taget vid lucnch bim-3 och andra på kvällen och det sista bim-2 morgon. För mig är dem tillräckligt starka för att övertyga mig, o då är jag ändå en testoholic haha. Eller vad tycker du om styrkan på dem?

• JoWiAn
    Frallanz skrev 2018-07-01 18:46:14 följande:

MEN åh! Grattis! Vad roligt :D min son blev 3 nu i juni. Han kom till på första försöket, så blev frustrerad när jag fick mf på första försöket, o sen mf på andra försöket så tredje gången gillt nu.. men det som händer det händer, tyvärr.

Förstår att din oro är där! Dina plus ser fina o starka ut iallafall :) ska du på vul nåt? Mina 3 test här nere, ingen aning om varför jag tog 3 test egentligen, haha. Men de var nog för att jag hade 3 hemma ;) Översta är de första taget vid lucnch bim-3 och andra på kvällen och det sista bim-2 morgon. För mig är dem tillräckligt starka för att övertyga mig, o då är jag ändå en testoholic haha. Eller vad tycker du om styrkan på dem?

Tycker de är starka för att vara bim-2! Ser väldigt hoppfullt ut Styrkan ska ju fördubblas varannan till var tredje dag.

Ska på vul den 27/7 som vi själv betalar
  • Frallanz
    JoWiAn skrev 2018-07-01 19:56:26 följande:

Tycker de är starka för att vara bim-2! Ser väldigt hoppfullt ut Styrkan ska ju fördubblas varannan till var tredje dag.

Ska på vul den 27/7 som vi själv betalar

Ja jag tycker också dem är väldigt starka för att vara innan bim :) har köpt 2 tester från testlagret nu ikv som kmr tisdag, så får se hur det ser ut då. Är det inte starkare så ska jag ringa gyn för vul, dem sa förra gången att jag kunde få ett vul vid nästa graviditet men får se vad dem säger isf. Har inte ringt mvc ännu heller, avvaktar till vecka 7-8 med det tänkte jag :)
  • SL185
    Frallanz skrev 2018-07-01 14:10:07 följande:

Nej precis :) man kikar ju pappret efter varje toabesök måste jag säga... rädslan av att se de där blodet. Men som sagt det är ju vanligt med små blödningar i början, så andas du också :) inte direkt det lättaste att vara lugn när man sett minsta tecken på blödning heller men vi finns här för dig iaf o stöttar <3

Tack så himla mycket fina du<3
  • SL185
    Frallanz skrev 2018-07-02 14:35:15 följande:

VUL inbokat idag, 18/7 fick jag tid :) är då i vecka 7 (6+5).

Va kuuul! Så spännande :)
  • SL185

Fick tid hos gyn imorgon.. mina symtom är mycket värre idag..har så jävla ont i ryggen, kan inte ens stå :( o blödningarna har ökat o blivit mer rött. Nästan säker på att det är missfall men domen kommen imorgon. Försöker tänka positivt, att det är något fel på fostret så det är bättre för den att inte överleva. Men det hjälper inte :( man dör inombords

• FrökenUtter
    SL185 skrev 2018-07-02 17:12:33 följande:

Fick tid hos gyn imorgon.. mina symtom är mycket värre idag..har så jävla ont i ryggen, kan inte ens stå :( o blödningarna har ökat o blivit mer rött. Nästan säker på att det är missfall men domen kommen imorgon. Försöker tänka positivt, att det är något fel på fostret så det är bättre för den att inte överleva. Men det hjälper inte :( man dör inombords

Åhnej :( gick precis in för att kolla hur det gick. Låter otroligt tungt för dig! Man vill ju bara att det ska gå bra :( Hoppas att det finns något därinne trots att det ser mörkt ut! <3
Svar på tråden BIM juni 2018