BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Får jag fråga, var det du som valde vul i 6+4 eller var det rekommendation från sjukvården att det borde synas tillräckligt då och ev. Att missfallsrisken sjunker och hjärtat tickar på då?
Tråkigt att höra :( Ingen tröst just nu, men när du har din bebis så bleknar allt detta bort....Håller tummarna att allt snart kommer gå bra <3
Håller tummarna för dig SL185 att du i detta nu får bra besked! <3
Jag fungerar exakt likadant, ställer (tyvärr) alltid in mig på det värsta vad det än är, så man slipper bli ännu deppigare sen. Ja andra missfallet tog kroppen som en vanlig mens, sa gyn. Då det var så pass tidigt. Men undrar ju varför första mf var mer blod o klumpar, o smärta än det andra då dem kom i samma tidpunkt ungefär båda gångerna..
Jag mår bra, lite illamående till o från såfort jag inte ätit på ett tag så måste äta mellis mellan måltiderna för att undvika illamåendet men annars mår jag bra.
Okej, ja jag är ju "bara" i vecka 5 (4+4) så du är två veckor längre än mig då :) jag har vul bokat i 6+4 som du är nu så hoppas du får se ett litet tickande hjärta nu när du är där. Tänker på dig just nu och håller mina tummar så hårt ska du veta!
Åhnej :( gick precis in för att kolla hur det gick. Låter otroligt tungt för dig! Man vill ju bara att det ska gå bra :( Hoppas att det finns något därinne trots att det ser mörkt ut! <3
Världens bästa duuu!! VI SÅG ETT HJÄRTA!!! Detta är mirakel!! Herregud höll på svimma därborta :) tack så himla mkt för ditt stöd o för att jag fått dela med mig av detta oventilera <3 du är guldvärd! Hade inte klarat mig utan er :( :( <3
VI SÅG ETT HJÄRTA!!! Detta är mirakel!! Herregud höll på svimma därborta :) TACK FÖR ALL STÖD o för att jag fått dela med mig av detta till er<3 ni är guld!!
MEN JÖSSES VÄNNEN! Ååååh vilken lycka!!!! Så sköönt för er o få se det lilla hjärtat! Så glad jag blev av att se, varit in här o kikat efter svar från dig o hoppats få se det du just skrev!!! Mina ögon tåras just nu!!! Du är välkommen in i Tråden jag startade imorse "BF i mars 2018 - stannar kvar på FL" nåt heter den haha. Fast det går bra o ha bf i februari också givetvis :)
Åh vad du är gullig!!! Det går inte att beskriva lyckan :) på appen är jag beräknad till 2019-02-21 men man vet ju aldrig hahaha :) kanske stannar här tills jag får en beräknad tid hos barnmorskan/gyn nästa gång. Jag har fått progestron vagiatorer som jag ska ta, sen får vi hoppas på det bästa <3
VI SÅG ETT HJÄRTA!!! Detta är mirakel!! Herregud höll på svimma därborta :) TACK FÖR ALL STÖD o för att jag fått dela med mig av detta till er<3