BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Tråkigt att höra :( Ingen tröst just nu, men när du har din bebis så bleknar allt detta bort....Håller tummarna att allt snart kommer gå bra <3
Stor kram!
Men nej, vad jobbigt med den oron :( vet hur det känns och jaf håller mina tummar på att allt är bra! Vet att man endast tänker missfall, men blödningarna kan ju bero på sköra slemhinnor, eller annat ofarligt såklart.. men ja, den där värken i samband med blödning är ju inget man vill ha. Ingen blödning alls är väl rolig iofs :( vilken tid imorgon ska du dit? Finns här oavsett vad det visas imorgon. <3
Ja blödningar behöver ju inte betyda missfall men det är ryggvärken som oroar mig..aldrig haft så ont o det är väl bara början om det skulle vara missfall på gång :(
Jag ska dit vid kl 14..är så rädd, vägrar tappa hoppet samtidigt som jag vet svaret mycket väl. Tänker om man vägrar acceptera det sen? Tack för att du finns, guld <3
Förstår det! Jag hade ont vid första mf, på kvällen när allt började. Andra mf kände jag ingenting, så det är ju olika. Men nej, sån stark värk är väl aldrig ett gott tecken :( men jag håller tummarna precis som du! Det positiva är att du iaf kan bli gravid, såklart ingen tröst ändå, är inget som direkt tröstar när man är orolig som du är nu, eller om man går igenom ett mf. Det är inga ord som direkt stärker dig, men jag finns iaf här! Har du haft blödningar hela tiden fram till nu?
Tack så himla mycket, det betyder mkt för mig <3 så skönt att ha nån att prata med så man inte känner sig ensam. Har inte berättat för familj och vänner, ville vara säker på att allt flyter på bra först.
Ja, men det är ?light?, jag fyller inte en binda. Det forsar inte som vid missfall men ändå, börjar väl så
Ja det är en otrolig skön känsla att ha någon utomstående att bolla tankarna med, håller med dig helt o hållet!
Okej, förstår. Jag vill inte vara negativ, men däremot ärlig och säga att mitt andra mf blödde jag väldigt lite och enbart i 3 dagar medan mitt första blödde jag mycket och lite mer än en vecka så det är väl olika även det. Jag HOPPAS så otroligt mkt att det "bara" är typ sköra skemhinnor som gör blödningen, eller nåt annat "enkelt". Visst är väl vi i samma vecka ca? Kan bara föreställa mig vilken oro du har just nu <3 önskar ingen att behöva känna så nångång alls. Styrkekramar!
Nej jag förstår o uppskattar ärligheten! Hellre att man ställer in sig på det värsta o få glada besked än tvärtom! Men kom allting ut av sig själv trots att du blödde väldigt lite? Jag blödde också väldigt mkt första gången, men nu inte så mkt alls. Hoppas att kroppen sköter det smidigt o allt kommer ut av sig själv om det är missfall, nåja får ser vad gyn säger idag.
Ja jag tror att vi ligger ganska lika, är i vecka 7 (6+4). Hur mår du? Vad har du för symtom? <3
Håller tummarna för dig SL185 att du i detta nu får bra besked! <3
Jag fungerar exakt likadant, ställer (tyvärr) alltid in mig på det värsta vad det än är, så man slipper bli ännu deppigare sen. Ja andra missfallet tog kroppen som en vanlig mens, sa gyn. Då det var så pass tidigt. Men undrar ju varför första mf var mer blod o klumpar, o smärta än det andra då dem kom i samma tidpunkt ungefär båda gångerna..
Jag mår bra, lite illamående till o från såfort jag inte ätit på ett tag så måste äta mellis mellan måltiderna för att undvika illamåendet men annars mår jag bra.
Okej, ja jag är ju "bara" i vecka 5 (4+4) så du är två veckor längre än mig då :) jag har vul bokat i 6+4 som du är nu så hoppas du får se ett litet tickande hjärta nu när du är där. Tänker på dig just nu och håller mina tummar så hårt ska du veta!